Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  udstillings hjælp.
  • #1   28. jan 2007 Hvornår vil du udstille?? Jeg kommer selv med til Hjallerup så der kan jeg godt guide dig lidt, hvis du har lyst og kommer dertil ;-))

Hmm ser du bor i Nordsjælland, såååå GGG men jeg guider gerne alligevel ;-))))
    Annette

• #2   28. jan 2007 Jeg tror nok, MCO-klubben har en ordning, hvor erfarne udstillere hjælper nye udstillere på vej - har du kontaktet klubben?

• #3   28. jan 2007 Hvor henne af i landet bor du? - Er godt nok selv ny i det, men hjælper gerne hvis jeg kan med spørgsmål.
    Hvornår har du tænkt dig at forsøge med en udstilling, og hvor?

• #4   28. jan 2007 ved det ikke helt, kunne bare være sjovt nu hvor de 3 nye cooner kommer, den ene tror jeg er ret fin ved det ikke, det er dreamer, der er billeder af dem i mit fotoalbum, der kan i se hvem dreamer er efter, hans far er white wolf fra kafra, den har en masse placeringer på sin hjemme side og der står noget med european champion i bunden, er han sp fin,

pepe som jeg får har været udstillet før og blev nr 2 i show, det ved jeg heller ikke hvad er, om det er fint eller noget, kunne bare være meget sjovt.

• #5   28. jan 2007 Du er i hvert fald velkommen til at skrive til mig, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Jeg skal i hvert fald på udstilling i Marts i Herlv. Når desværre nok ikke at komme afsted her på den i helsingør.(Mener det er der den næste er) Må nøjes med at være puplikum.

Men skal du afsted der, vil jeg gerne forsøge med en hjælpende hånd. smiley

Men som sagt, du er velkommen til at skrive. *Smiler*

• #6   28. jan 2007 jeg kommer til den i helsingør, men ikke med kattene de skal lige falde til hos mig først. men kommer og kigger da jeg bor i byen.

• #7   28. jan 2007 Ja okay, hvis de ikke er ankommet endnu, så e det nok bedste at vente til de har det godt nok hjemme hos dig. smiley

Hvornår får du dem så hjem? smiley

• #8   28. jan 2007 de kommer på torsdag, men det er heller ike foreløbig de skulle udstilles, bare en tanke.
    ved du hvad det er for noget pepe er blevet nr 2 i, hvad er det der show, er det fint.

• #9   28. jan 2007 Ih, så er det jo snart hva'. smiley

Så er han formentlig nok blevet nr. 2 i best in show. - Så har han været igennem nomineringer, og vundet dem. Bagefter det, kommer "finalen" sån' kan man næsten kalde det. Så kommer der fx. ham, en skovkat osv. op på en scene hvor alle dommer skal finde den, de synes er Best in show.
    Så der har de synes han var den næst bedste, men dog ikke vundet noget der.

Ud over de alm. bedømmesler som alle katte skal igennem, er der en kat fra hver klasse som skal op i "dyste"/vises frem i fx. best in show, som jeg ville gætte på han har været.

Håber det gav mening. Jeg har desværre ikke prøvet at nå så langt på mine to gange, min ene nåede kun for nomineringen. Men sådan er livet. smiley

• #10   28. jan 2007 ihh så er han jo en dygtig mis. jeg gælder mig bare så meget, der hvor de boede brændte huset ned desværre, så de har boet på katte pention i over 3 mdr nu, så de var i marked, og jeg sagde jeg gerne ville give dem alle et nyt hjem hvor de kunne blive samlet, så nu skal de bo hos mig, glæder mig helt vildt.

• #11   28. jan 2007 Synes du har et godt hjerte! smiley - Det er alligevel meget at tage 3 katte ind, og især når du har i forvejen. smiley
    Men det er jo kun godt at der findes folk som dig.

Jeg håber jeg gætter rigtig med pepe og show. Skyd mig ikke hvis jeg har taget fejl. smiley Er jo som sagt stadig ny i det hele med udstilling, har kun været afsted 2 gange, så jeg skal stadig lære lidt. *Smiler*

Det er forresten nogle lækre katte du snart får hjem. smiley

• #12   28. jan 2007 ved ikke helt hvad pepe har fået, den gamle ejer sagde at han var blevet nr 2 i noget show, men hun viste ikke hvad det var, da hun ikke gik op i det, han kommer fra mainpower, så vil prøve at ringe til dem imorgen og høre om de husker ham, da jeg også skal se om jeg kan få deres stamtavler rekunstrueret igen, da de gik tabt i brænden.

• #13   29. jan 2007 han har hedet black and white, mente hun og der kommer godt nok meget frem når man søger på det, he he.

Ludvis hed vist noget med thunder strikes by lightning, men har har ikke været udstillet.

• #14   29. jan 2007 ja han var så lækker da han var lille, jeg har slet ikke set misserne endnu, der hvor de er i pension, ville damen ikke have jeg kom og så på dem, hun ville ikke have fremede rendene, øhhhh det er jo mine katte nu. også kryds forhørte hun mig total, da hun havde hørt fra gamel ejer at jeg skal flytte ville hun vide en masse, det kommer da ikke hende ved, hun bliver jo bare betalt for at passe dem, hun har ikke engang børstet dem, de er hel filtret fik jeg afvide.

glæder mig sådan til de kommer hjem, så de kan få det godt, det må ikke være sjovt for en misser at blive passet i et bur i over 3 mdr og bare kede sig, deres gamle hjem brændte desvære ned så den gamle ejer ville ikke have dem med i en lejlighed når de er vandt til at være ude, så jeg har taget dem til mig.

men er ved at flytte, og syntes det er bedst de kommer når jeg har flyttet alt så de ikke kommer i sådan en vivar ar kasser og rod.

• #15   29. jan 2007 ja netop derfor jeg lader dem blive i pensionen til jeg er kommer på plads, men så får de også et hus i 2 plan på 140 kvm at boltre sig på.

og hvad maria som er den gamle ejer har fortalt, virker de bare som de dejligste misser på jorden, altså udover de 3 jeg har i forvejen. så der skulle gerne blive plads nok til dem alle sammen.

• #16   29. jan 2007 ja det er rigtig nok, men de tre jeg har, været enormt søde til at tage imod hinanden, og de er rigtig gode venner allesammen nu. de ligger og sover sammen i en bunke, det er bare sødt.

• #17   29. jan 2007 Hejsa Gritt.
    Vi kommer også til Helsingør med Wood. Der er du også velkommen til at komme over og snakke med os. Det er godt nok kun vores anden udstilling, men det kunne da være, at vi kunne svare på lidt alligevel...

• #18   29. jan 2007 Hejsa

Fik lige lyst til at skrive i dette indlæg, hvor er i søde allesammen... smiley

• #19   29. jan 2007 Hanne P hvor giver jeg dig bare ret smiley
    Da jeg sad og læste tråden, fik jeg en dejlig varm følelse og kom så til at tænke........" gad vide hvor pokker de der snobbede opdrættere/racekatteejere er henne, det er da i alle fald ikke her de er :-)"

Knus til alle hjælpsomme snobbede *fnis* racekatteejere.

• #20   29. jan 2007 Nop, de der "snoppede opdrætter", findes ikke her...Fins..

Jeg fik også denne dejlige varme i hele kroppen, imens jeg læste det der er blevet skrevet.. det er bare så rart..

Kommentér på:
udstillings hjælp.

Annonce