Forum kategorier

Hittekatte

Hittekatte

Medlemmer: 63
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
min kat keiser i dag har jeg så vært til dyrlæge fået bekraftet at : keiser er en hankat, 8 uger gammel, han havde øremider og orm så...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. okt 2009
Visninger:
410
Vildkatte/efterladte katte Vi har ca 15-20 katte rendende og som ikke har noget hjem . Nogle af dem er "smid ud" katte som har fået killinger med ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
827
Katte styrker humøret og helbredet Nyere undersøgelser tyder på, at kæledyr - især katte virker både livsforlængende og helbredende på mennesker. Katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
667
hvor gammel er din kat...?? hvor gammel er din kat...?? Menneske ~ Kat 2-3 mdr.~ 9-12 mdr. 4 mdr.~ 2-3 år 6 mdr.~12 år 12 mdr.~1...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2009
Visninger:
1.525
min skøre kaffe slikkende kat. idag (onsdag) kom jeg tidligt hjem fra arbejdet (lækkert med en tidlig dag) og tænkte nu skal det være rigtigt dejligt ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2009
Visninger:
1.326
øremækning i min tid her på kg har jeg set mange hvor deres inde kat løber ud og bliver væk, det er rigtigt syndt for dem og jeg f...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
894
velkommen jeg ville sige velkommen til jer alle og huske jer på at alle emner er okay at ta op her inde og ikke kun katte. i e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2009
Visninger:
374
hvor mon de er fra. hvor tror i at jeres kat kommer fra, jeg syntes det er spændene/skrammende at tænke over hvor vores små pus kommer fra....
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. sep 2009
Visninger:
728
Fotoalbums jeg har lige fundet ud af at lave fotoalbums... ;-) ta gerne et kig og lig en besked, evt kommentar til forbedringer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
377
hjulpet et dyr i nød efter jeg fik min kat "missen" har jeg følgt en stor glæde ved at ha hjulpet et dyr i nød. jeg har fundet ud af at h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
1.117
hvordan fik du din hittekat jeg er den lykkelige ejer af en hittekat. på mit arbejde havde der gået en lille sulten og meget kælen kat rundt i n...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2009
Visninger:
1.949

Annonce