Forum kategorier

BARF/Råfodringsgruppen til katte

BARF/Råfodringsgruppen til katte

Medlemmer: 199
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Råfodrering og vitamintil skud ? Jeg har en kat på 3 kg, der ikke spiser tørkost. Hun får så sin vådfoder med iblødt tørfoder, men da jeg ved flere lejl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2014
Visninger:
338
Julemiddag/Nytårsmiddag til Katte - hvad serverer i? Hej Alle glade katte elskerer! Når I nu råfodre har i så nogen planer om at give jeres kat et eller andet ekstra læk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2013
Visninger:
950
Hvor skaffer i kød? Jeg bliver tit spurgt om hvor jeg skaffer kød/kødfulde ben til mine katte henne. Tænkte på om andre måske havde fået...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2013
Visninger:
1.335
Råfodrings information på Dansk Hej Alle Jeg kører et frivilligt projekt hvor jeg hjælper andre råfodrings entusiaster med at finde Råfodrings infor...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2013
Visninger:
1.100
førstegangs barfer :) Hej Barfer :) Nu har jeg fået mine killinger og har fra starten ville barfe.. men hvordan også hvorledes skal man...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2010
Visninger:
851
barf foderplan til katte er der nogen der ved hvor jeg kan finde det henne?
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. okt 2010
Visninger:
2.262
BARF foder i Herning hejsa, jeg BARF fodre mine katte med BARF fra rigtig katte mad og har i min sidste bestilling købt lige lidt for meget...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2010
Visninger:
1.552
Facebook barf side Hej vi har lavet en ny facebook barf side, søg efter barf4dogs (den er altså også til katte), håber i vil være med til ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. apr 2010
Visninger:
771
Ny gruppe med kvinders "fejl" hel alle .. er der ikke nogle der vil være med i min gruppe så den kan udvikle sig og vi kan få nogle bedre diskutione...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2009
Visninger:
969
ny gruppe !! vigtigt!!! http://www.kattegalleri.dk/grupper/imodbetalingtilvip giver kommentar til jer der kommer med i gruppen
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. maj 2009
Visninger:
859
Daggamle kyllinger Jeg fodrer blandt andet mine katte med daggamle kyllinger for at de får brugt deres tænder. Samtidig er det en emine...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. maj 2009
Visninger:
1.783

Annonce