Forum kategorier

Efterlysning/fremlysning

Efterlysning/fremlysning

Medlemmer: 398
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Efterlysning, Øster Terp, Sønderjylland, Denmark. Min venindes norske skovkat er ikke kommet hjem og er dybt ulykkelig, vi har ledt alle steder, han er rød og hvid, 14 ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. sep 2016
Visninger:
3.481
Langhåret racekat fundet i 8382 Foldby! Jeg læste dette på facebook og ville lige dele med jer: Ham her lækkermåsen er hoppet ind hos min kæreste i Foldby ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. feb 2015
Visninger:
1.396
Efterlysning nu med dusør Min elskede kat firefox har snart været væk i 1 år, og sorgen er stadig stor, Han er kasteret, øremærket og meget ti...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. mar 2013
Visninger:
1.288
nanok main coon vores dejlige kat er væk vi bor ved egerup strand tæt på skælskør hvis nogen ser ham død eller levende så vil vi gerne ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2013
Visninger:
777
EFTERLYSNING!!!! Vores dejlige Perle er væk, vi har ikke set hende siden d. 3. juli i Sakskøbing, hun er en grå tigerstribet norsk skovk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jul 2012
Visninger:
1.328
Fremlysning Jeg har fået en kat for meget og jeg er sikker på der er en der savner hende.. se mere i mit fotoalbum ;) ( Jeg har fr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jan 2012
Visninger:
1.880
Kat forsvundet. Holme Olstrup Min kat Tyson er forsvundet. Han har været væk siden søndag den 13 fra kl 14. Der er billeder af ham i min profil. Hans...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. nov 2011
Visninger:
880
2 døde katte fundet 4863 Efter vores søgen på Merlin har vi gået nogen ture langs rabatter, og veje. Og der har vi fundet to andre mislinger. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. okt 2011
Visninger:
1.948
Mange tak For medlemsskabet af gruppen. Jeg har selv en hankat der har været forsvundet siden sidste lørdag, sporløst. i 4863 o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. okt 2011
Visninger:
1.107
Hej Gruppe. Cille har sovet i 3dage, og vågner op i går, og er helt rundt på gulvet. Vi køre hende til dyrelægen. Der har hun så væ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. sep 2011
Visninger:
803
Sort hankat forsvundet, 7400 Herning Sort hankat forsvundet i 7400 Herning. Han har været væk siden d. 10. maj fra Gl. Ringkøbingvej. Han er sort med en lil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2011
Visninger:
945
Kat kørt ned v. sallerup (4750) Hej allesammen. Ja det desværre en kedelig meddelese jeg kommer med, men har de sidste to dage set at der ligger en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2011
Visninger:
1.420
Hvor er Misling nu? (4700) Hej, Jeg står og gerne vil finde den killing som jeg i sin tid redede ind fra gaden. Hun blev afleveret på Inges Katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
6. jan 2011
Visninger:
862
Kia er væk - hjælp mig!!! Kia har nu været væk siden i mandags. Jeg har lige gennemsøgt området hvor vi bor, uden held :( Hvad skal jeg gøre!?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
1.457
Nogen der har set Nanna? (fyn) Min dejlige hunkat Nanna er væk. Hun blev væk mens jeg boede i Langeskov/Nonnebo for ca 1½ md siden.. Hun er hvid med...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. sep 2010
Visninger:
915
Efterlysning af Pepsi Min dejlige kat Pepsi er forsvundet på 8. døgn, er der nogle i området som har set ham, vil jeg blive glad hvis de lige...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. sep 2010
Visninger:
2.008
killing fundet i kjellerup jeg fandt en grå og hvid killing i morges ved en 5.30 tiden ved rensningsanlægget i 8620 kjellerup den er ikke særlig g...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. aug 2010
Visninger:
1.699
Sort kat fundet død i Odense om overskriften siger så har jeg fundet en sort kat død på Rugårdsvej i Odense, den havde et øremærke og så vidt jeg ku...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. aug 2010
Visninger:
2.473
Indendørs kat forsvundet i 2635 Ishøj http://www.hundegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=405316
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. jun 2010
Visninger:
745
Gratis kat Heej jeg har en rigitg flot rød hankat ved navn Tiger som jeg desværre ikk kan have mere så derfor prøver jeg at fin...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. maj 2010
Visninger:
3.949

Annonce