Forum kategorier

Alt om opdræt og udstilling af katte

Alt om opdræt og udstilling af katte

Medlemmer: 149
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Velkommen til alle sammen.. Håber vi kan få en rigtig hyggelig gruppe ud af denne her.. Og få en masse god snak om alt muligt o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
392
Udstillinger 2009 Jeg kan nu se at FIFE har offentliggjort 2009 datoerne for danske udstillinger - se: http://www.fifeweb.org/wp/shows/sh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
1.218
Præcentation af gruppens medlemmer Ja jeg hedder Karina og er 23 år, født d. 11 juli 1985.. Jeg bor sammen med min folovede Erik på 29 år.. Vi bor i en be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
679
Hva avler i?? Ja dem der avler:o) Hva for en race kat avler i?? Og har i avle andre racer en gang??
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. dec 2008
Visninger:
397
Jeres katte.. Hva for racer katte har i så?? Og hva for racer katte har i haft?? Jeg har selv: Huskat Jasmin på ca 1½ år. Mai...
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. dec 2008
Visninger:
1.347
hankat - udlån til avl hvordan jeg har jo chester som er e fertil brite på 7 mdr. jeg har haft spurgt i forummet og fik nogle gode svar, men jeg sy...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
1.500
Hjælp til farvevurdering. Jeg har en huskat, jeg simpelthen ikke kan farvevurdere. Det betyder måske ikke så meget, når hun ikke skal udstilles, ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. dec 2008
Visninger:
710
Udstilling Hej. Ville hører hvor mange der skal til udstilling den 8 februar? Jeg tager Nima med. Katja
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. dec 2008
Visninger:
456
Glædelig jul Ja nu vil jeg da os lige ønske jer alle en glædelig jul og godt nytår.. Håber i alle får en god juleaften med familie...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. dec 2008
Visninger:
286
Julegave/stamnavn Wee jeg fik den bedste julegave igår.. Har været helt flad den sidste til, pågrund af dyrlæge regning osv.. Så igår...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. dec 2008
Visninger:
467
International Premier Min exotic Valentin er Premier, hvilket han lige nåede at blive inden jeg overtog ham. Jeg kunne godt tænke mig at prøv...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. dec 2008
Visninger:
445
Godt nytår Ja jeg vil da lige ønske alle et godt nytår.. Tusind tak for året der gik, har været super hyggeligt og håber år 2009...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. dec 2008
Visninger:
1.233
Stamnavn.. Forslag?? Ja jeg fik jo penge i julegave til mit stamnavn.. Har dog ik haft så meget tid til og kigge på det i nu.. Men ja, jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jan 2009
Visninger:
654
Præmier Vinder man præmier på udstillingerne i form af pokal eller krokette (eller hvad dælen de der dimser med bånd hedder..)?...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. jan 2009
Visninger:
376
Hvorfor den race?? (Opdræt) Hvorfor har i valgt den race i har og opdrætte på??
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jan 2009
Visninger:
401
stamnavn igen igen ;) Hej allesammen! Jeg ved at karina lige har haft en tråd lignende denne,men jeg står nu i samme problem mht til stamn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jan 2009
Visninger:
441
Hornslet udstilling Så har JYRAK åbnet for tilmelding :-) Jeg har tilmeldt Valentin lørdag d. 28 og overvejer stadig om jeg skal tage Me...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jan 2009
Visninger:
666
Blodprøven på Fleur.. Har enlig fået svar på prøven, om hun var en A eller B.. Opdrætteren har pt, kun avle A'ere, men ja.. Man ku jo aldrig ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. feb 2009
Visninger:
358
Nu med stamnavn.. Igår da jeg kom fra arbejde, Da lå der et super godt brev i postkassen.. Det var mit stamnavn der var kommet, wee.. F...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. feb 2009
Visninger:
844
tak for medlemskab ville bare lige hilse på gruppen og sige jeg har lagt nye billeder ind af killingerne, i er velkommen til at kigge god...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. mar 2009
Visninger:
678

Annonce