Forum kategorier

Dem som kan lig udf / hygge gruppen

Dem som kan lig udf / hygge gruppen

Medlemmer: 57
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
gruppe få film elsker /billede elsker... en gruppe få os som elsker at lave film/tage billede eller få os som finder s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
517
Udfordring til pegefinger/konkurrence Hejsa alle udfordrings glade :) Jeg har nu siddet og luret lidt her og der og der er mange brugere også herinde der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. okt 2009
Visninger:
921
At stemme i hinnandens udfordringer :) Vi er så mange medlemmer i den gruppe der påskønner at lege og udfordre hinanden :) og det er j smukt :)= MEN .........
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. okt 2009
Visninger:
836
Der er ikke flere udfordringer jeg kan Stemme på :) Kan i ikke lave nogen så jeg ved hvad jeg skal lave senere i dag ? Vi er også altid glade for at bl...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. okt 2009
Visninger:
1.317
udf søges har to afdøde katte og en levende de savner lidt udf nogle der er frisk
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. okt 2009
Visninger:
1.020
Haaaaallllllllllloooooooooooooo Er gruppen gået helt død... jeg synes godt nok det er længe siden, at der bliver opfordret til lidt leg med misserne.....
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. sep 2009
Visninger:
331
stemmerunde Er der nogen der er med på at lave en stemme runde i hinandens udfordringer... selvfølgelig fair stemmer....
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. aug 2009
Visninger:
298
søger udfordringer hej alle jer i udfordring gruppen ... mine misser vil gerne lege... vi modtager fra alle og har også selv lidt at give ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2009
Visninger:
391
udf?? nogen der vil udf vores katte??
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. aug 2009
Visninger:
1.023
Mine PC katte keder sig...de vil ud fordres XD Slet ingen der har lyst til at lege med os ? Vi er ellers altid friske og online minst 3 gange om ugen :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jul 2009
Visninger:
572
Stemmerunde Jeg synes da at vi trænger til en stemme runde, jeg har også nogle udfodringer ledige hvis der skulle være noget der er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. maj 2009
Visninger:
622
Stemmerunde Nogle der er friske på at stemme i udfordringerne?
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. apr 2009
Visninger:
432
Hva sker der for jer ?2 dage 8 stemmer Ja hva sker der.....I udfordringer hvis i tryker på katte når i er logget ind og derefter udfordringer så i nederste ræ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. apr 2009
Visninger:
1.138
Udfordringer gives og modtages Jeg keder mig og vil gerne lege er der nogen der gerne vil have nogle udfordringer, eller sende nogle Karen
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. mar 2009
Visninger:
884
Stemmeklubben :-) Kom og vær med - giv en stemme på alle udfordringer... Det tog 45 min.
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2009
Visninger:
539
Weee...stemmerunde 3 marts Så har jeg endelig fået nogle fine billeder på af vores Egyptiske piger og de er nu klar til udfordringer :D Nogen d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. mar 2009
Visninger:
1.260
Øv os så mistede jeg nogle ekstra høje IGEN :( hvorfor helvede nulstiller folk deres bedømmelser ? Så er man igen nød til at bedømme ders egne katte og få plu...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
1.186
udfordringer Er der nogle der har lyst til at udfordre mine katte? jeg har desværre ikke selv flere at dele ud af.... Skal vi ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. mar 2009
Visninger:
287
stemmerunde den 28 feb. Hejsa derude, synes det er ved at være længe siden vi har haft en stemmerunde. Nogle der er friske?
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2009
Visninger:
451
Nogen der vil lige Har 3 udfordringer at gi ud =O)
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. feb 2009
Visninger:
659

Annonce