Forum kategorier

Main Coon&Norske skovkatte

Main Coon&Norske skovkatte

Medlemmer: 21
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
M i panden? Jeg har hørt at Maine Coon har i M i panden, er det rigtig? Sally har nemlig et M i panden, men jeg er ret sikker på d...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. nov 2010
Visninger:
1.404
Lige et lille spørgsmål? Når min lille lækre killing spiser og han så er færdig begyndet han og pive og nærmest grave rundt om skålen. Hvorfo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. mar 2010
Visninger:
1.115
SE HER !!!!!!!! Killinger Bortgives NU! http://www.kattegalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=13214
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. sep 2009
Visninger:
717
Hårtab? Hvad kan jeg gøre for at håret gror ud på Figther igen? :) Hjælp meget gerne :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. apr 2009
Visninger:
880
Speedys øje HJÆLP ;_( HJÆLP MIG ;_( Speedy har slået sig idag d.11/10-08 da jeg var ude at ride.. Vad kan man gøre..? Han kan næsten ikk se ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. okt 2008
Visninger:
528
HVORFOR IKKE ET UNDULAT,KANINGALLERI Ja hvorfor ikk?
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2008
Visninger:
665
Lille Grå's næse :D Hun har IKKE sår mere :D Det er super goodt kik selv nogle nye billeder af hende :D
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. sep 2008
Visninger:
408
Det var et stort tab :'( Da vi mistede vores elskede asland d. 3 september. asland var en super sød kat, som chamrede sig ind på alle! vi savn...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. sep 2008
Visninger:
985
Forslag til jeres katte's mad ;D Mine katte får meget forskælligt og lidt af vært ;D Det er sundt og noget af det er knab så sundt..... Nu skriver jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
441
Figther ;D Hun skal måske snart ind og sterelisers ;D Vi har kun et lille problem med Pelle for han må jo ikk være sammen med hen...
Gruppe diskussion
Oprettet:
19. sep 2008
Visninger:
419
Pelle.. Pelle er begyndt at knore af sine mus hihi , men han væser ikk eller noget eller går mega til angrab på figther han kno...
Gruppe diskussion
Oprettet:
9. sep 2008
Visninger:
450
Hej ?? Jeg ville lige høre om du kender nogen der har lyst til at være medlem, jeg mangler lidt respons eller nogle flere der ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. sep 2008
Visninger:
541
SKRIV.. Hejsa skriv et indlæg og stemmer i ikk i mine udf ?
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. sep 2008
Visninger:
417
Mit nye fotoalbum.. Kik forbi i mit fotoalbum med alle min dyr hehe :)
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2008
Visninger:
544
Heeisa Heei.. Måske ved du om man kan skrive til den pason der ejer katte, heste, hundegalleri? Jeg vil meget gerne skrive t...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
375
katte der har spillopper min katte har masse af spillopper
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. jul 2008
Visninger:
440
Hmm.. Hmm vi får hele tiden besøg af en meget stor han-mis som er far til Pelle. De har bare aldrig mødt hinanden? Han er m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
845
Jeeg.. Jeg har fået en Undulat mere ha nemlig en allerede.. De hedder Lokkie og Luuk <'3 Har i en undulat såå skriv?
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
427
Stem på mig? Stem gerne i mine udf.. Hehe stemmer gerne igen<'3 Håber i hygger jer i min gruppe og at vi for nogle flere medlemmer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. jul 2008
Visninger:
526
Heeisa Heeisa alle sammen jeg vil lige spørge om i ikk nok vil Blive medlem i min gruppe? Søger over tre medlemmer For vil...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. jul 2008
Visninger:
392

Annonce