Forum kategorier

Røde katte

Røde katte

Medlemmer: 162
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
kønbestemmelse.. hjælp er der nogle der kan se hvilket køn mine 3 misser er?? synes selv det er svært.. plejer ik at have problemer... her er...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. jul 2010
Visninger:
852
en rød mis hej alle håber i vil se forbi Bølle og gerne smide en kommentar :) osse gerne de andre selvom de ikke er røde ;)
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. dec 2009
Visninger:
1.368
Hunkat Hej. Kan man undersøge om en hunkat har født. Gives der nogen tests på dette emne? Et er hvad folk siger om katten, men...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2009
Visninger:
1.125
Pottetræning af killinger? Ja, i søndags var killingerne en månede gammel og der er godt nok gang i dem hele tiden. Puha, det er hårdt at have såd...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. sep 2009
Visninger:
1.601
mine killingers vægt... vil lige fortælle jer hvor store mine små killinger er ved at være :) de er 7 uger gammel idag, bernard vejer 1099 g og...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2009
Visninger:
742
Rosa er med rogn Rosa den lille skarnstøs, hun har ved et uheld været ude at føjte, da hun var i løbetid, og er tydeligvis med rogn nu. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2009
Visninger:
863
stemme er i ikke søde at stemme i min udfording jeg stemmer igen
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jul 2009
Visninger:
699
............ kig forbi mine katte og gi en bedømmlse og kommentar så er i søde
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. jul 2009
Visninger:
591
Mistede min lille killing :'(. D. 14 juni blev vores lille hankat Gismo væk! Vi blev meget bekymret da han altid kom når vi kaldte på ham, & han var...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. jun 2009
Visninger:
1.831
anholdt for 19 katte drab Den 18-årige teenager fra Florida, Tyler Hayes Weinman, er anholdt for at have dræbt 19 katte på forskellige be­stialsk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. jun 2009
Visninger:
1.282
Fået en ny Rød killing :) Tag et kig og bedøm :) evt Knus Mille&misserne <3
Gruppe diskussion
Oprettet:
8. jun 2009
Visninger:
751
hvad mangler der `?? hvad mangler der på Pjok´s profil for at han kan få en x-høj ?? ;D http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=299...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. jun 2009
Visninger:
772
Hubert kørt ned Så blev vores lille Hubert kørt ned :( Han overlevede heldigvis, med et brækket bækken, flækket tand der skal hives ud ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. maj 2009
Visninger:
876
stjålet mobil hej alle jeg fik min mobil stjålet får ca 2 måneder siden, og har lige modtaget en regning på 1500 kr. og jeg bruge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
29. maj 2009
Visninger:
721
min røde mis hej ville lige fortælle jer at min røde hunkat har fået killinger i mandags 5 sunde misser en røde og 4 tre farvet ko...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. maj 2009
Visninger:
828
KONKURRENCE !!!:P jeg holder en lille konkurrence om bedste kattebillede ... det eneste krav til billedet er at katten skal være rød !!:P...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
1.274
dette billede :P?? hvad syntes i om dette billede, og syntes i det skal i Pjok´s profil ?? http://images.kattegalleri.dk/uploads_alb_lar...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
723
please hjælp... billeder :P!! jeg vil gerne vide hvilke billeder i syntes jeg skal have ind på min profil ved Pjok :D de er her : http://www.katt...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
927
rød hunkat har fået babyer. jeg har en lille fin (rød) dame som har fået killinger idag. de er nærmest helt hvide, men kan de skifte farve til rød...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. maj 2009
Visninger:
620
søge rødkat hejsa der unde jeg er en pige på 16 år som har mist to røde katte så nu søge mig og min familie en ny rød kat helst en ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2009
Visninger:
853

Annonce