Forum kategorier

Grafikprogrammer

Grafikprogrammer

Medlemmer: 79
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
gruppe få film elsker /billede elsker... en gruppe få os som elsker at lave film/tage billede eller få os som finder s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
410
Dørskilt til min nevø Min svoger Mortens kæreste har dælme fået sat sving i ham med at få ordnet hans "ungkarlehybel" inden den skulle omdann...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. apr 2010
Visninger:
612
Konkurrancer??? Hej.. jeg har oprettet en gruppe og den vil jeg meget gerne gøre lidt aktiv.. som fx ved at lave konkurrancer.. men m...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. mar 2010
Visninger:
598
yir man så man igang med og redigere billeder det køre bare
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. okt 2009
Visninger:
455
fotografering af dyr... hej ville høre om der er nogle som er intra i og tage billeder af min hund mathilde og mine to katte... gerne så jeg...
Gruppe diskussion
Oprettet:
14. feb 2009
Visninger:
424
msn vigtigt VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT VIGTIGT LAD VÆRE OG ÅBNE LINKET HER I DENNE BESKED DETTE ER EN ADVARELSE......
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. jan 2009
Visninger:
736
gruppe http://www.kattegalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=764
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. jan 2009
Visninger:
419
jeg er bare glad :) Endelig er min side oppe igen.. Eller dvs designet er der.. og ellers ska der bare lige arbejdes på det de kommende dag...
Gruppe diskussion
Oprettet:
17. dec 2008
Visninger:
1.135
Programmer... Hvad findes der af programmer hvor man kan redigere billeder i, sætte ting ind osv...??? Jeg har selv Photofiltre på...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. dec 2008
Visninger:
424
hej søger en hjemme side med kurve
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. nov 2008
Visninger:
423
ikk kat (hund) Hej everyone... Har lavet en mindes video til min himmelhund Buster, ved godt nogle billeder kommer 2 gange, men har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
21. okt 2008
Visninger:
754
Så fandt jeg endelig ud af PhotoFiltre Så har jeg leget omkring en uges tid med programmet og er virkelig "stolt" over hvad jeg nu kan lave... Lyster du, s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. okt 2008
Visninger:
565
jubii nu lykkes det endelig med video. Mange har lavet nogle gode video med billeder og musik af deres kære.... Det ville jeg oz... Kampen var hård, men med h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2008
Visninger:
662
Powerpoint... sidder og leger lidt med powerpoint med masser af billeder der skal kører i diashow, men hvis jeg vil tilsæt musik, som...
Gruppe diskussion
Oprettet:
25. sep 2008
Visninger:
496
Vandmærketutorial fra Janni Har I tit spekuleret på, hvordan I kunne lave et copyright logo som vandmærke? SÅ er svaret her ;-) En dansk tutoria...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. sep 2008
Visninger:
461
hjemmeside Ja nu er min hjemmeside færdig og alligevel synes jeg at der mangler nogen ting for at den er helt færdig foruden bille...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
397
Hejsa... Hej alle sammen, tak for indbydelsen, håber i sys godt om min mis, jeg elsker hende og sys hun er rigtig smuk, men i ka...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. aug 2008
Visninger:
467
advarsel ADVARSEL: 'DANSK' LÆS & Videresend ! Videresend denne advarsel, blandt venner, familie og kontakter! I løbet ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. aug 2008
Visninger:
452
tegne plade Puha jeg har lige fået den tegneplade de har i NEtto denne her uge.. Og gal hvor er det svært at sidde med pennen som e...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. aug 2008
Visninger:
428
ny fotomappe kig forbi og sig hva i sys... http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=5734
Gruppe diskussion
Oprettet:
26. jul 2008
Visninger:
584

Annonce