Forum kategorier

Os med fritløbende katte

Os med fritløbende katte

Medlemmer: 705
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Vænne kat til kattelem Hej med jer. Hvordan vænner man en kat til en kattelem?
Gruppe diskussion
Oprettet:
16. sep 2012
Visninger:
3.275
Har været væk herfra længe Hej allesammen :) Ville da bare lige sige hej hehe.. Jeg har været væk herfra gu ved hvor længe og regnede med at komm...
Gruppe diskussion
Oprettet:
28. feb 2012
Visninger:
1.722
dosering af foder Hej med jer :) Jeg ville lige høre hvad i gør mht. dosering af katte foder. Vi ved at vores katte er ude om natten og ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. dec 2011
Visninger:
1.582
Hvil i fred, Missemor.. :( Min dejlige hunkat Missemor, havde i lang tid haltet.. I starten håbede jeg bare hun havde slået det lidt, men da jeg s...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. aug 2011
Visninger:
1.420
Lille My :( Vores elskede Lille My, er blevet væk, og vi savner hende så utroligt meget.. Hun forsvandt fra Peder Skrams Gade 21 i ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
31. jul 2011
Visninger:
1.180
Ziggy er væk - 8840 rødkærsbro Øv øv øv. Vi er lige kommet hjem fra ferie og har fundet ud at at vores lille Ziggy er væk. Dem der skulle passe katte...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. jul 2011
Visninger:
993
en for nysgerrig lille mis det må siges at det er Ziggy! midt i mens jeg stod og lavede mad, så blev der ringet meget insisterende på døren. Jeg ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2011
Visninger:
1.081
ny kat? hvornår sterilisering? Vi skal måske overtage en hunkat fra en veninde, men har lidt spørgsmål til hvad i ville synes var bedst at gøre hvis h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. mar 2011
Visninger:
2.085
søger racekat til udeliv Hej alle sammen Efter mine forældre har mistet deres ene kat søger de på sigt en ny. De har pt. 1 hun kat fra 2004. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. feb 2011
Visninger:
1.934
ny video. jeg har endelig fået taget mig sammen til at lave en minde video. det ville betyder rigtigt meget for mig, hvis i ville...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2011
Visninger:
1.324
byd gerne velkommen Jah nu har jeg fået mig en ny kat efter pjuske døde :/ vil i ikke være søde at byde hende velkommen hun hedder frida o...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. jan 2011
Visninger:
671
støt hajeren Hej alle sammen, i går da der ikke rigtigt var noget i tv’et slog mor over på DR 1 mener jeg nok det var, og der så vi...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. dec 2010
Visninger:
1.222
Danmarks ældste Main Coon Er der nogen der ved hvor gammel den ældste Main Coon er i Danmark ? (: Vil meget gerne vide det. Da vi har nogle styk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
2. dec 2010
Visninger:
1.692
R.I.P Pjuske fik verdens dårligste nyhed idag :( Skal lige siges jeg lige er flyttede med min mor til jylland og min kat boede hos ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. sep 2010
Visninger:
893
Cille drikker ikke af sin vandskål? Heej skønne gruppe!:o) Cille vil ikke drikke af sin vandskål og har ikke gjort det siden jeg fik hende. Hun drikker ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. sep 2010
Visninger:
2.273
Har i set vores Luna? <b> Har du set vores kat? </b> Vores kat, Luna løb væk mandag d. 6. sept. Hun er rød, lidt langhåret (Hun er MCO),...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. sep 2010
Visninger:
1.107
søger moderløs killing Vi har været så uheldige at få et kuld ind avlet killinger ved et uheld. Så nu har vi fået 2 små killinger, hvor bag be...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. aug 2010
Visninger:
1.881
Betændelse eller? :s (nødsituation) Tanana vores kat, har her for 2 dage siden været oppe og slås med en anden kat. Så han har fået sår og en slags "byld" ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. aug 2010
Visninger:
1.229
Mirakler sker virkelig! :D Hej allesammen! Jeg er så henrykt over noget der fornyligt skete og som fik mig til at tro på mirakler, så jeg syntes ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
13. jul 2010
Visninger:
708
Katte råd ? Sur kat og glad kat Sidste fredag fik vi en ny mis på 2 år ca har en selv på 1 år og 2 måneder. Vores mis har accepteret den nye og vil ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
7. jul 2010
Visninger:
878

Annonce