Forum kategorier

Krybdyr

Krybdyr

Medlemmer: 5
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
hvilke krybdyr har i ? har selv en smithi fugleedderkop som jeg købte i januar hun er ikk særlig stor endnu da hun kun er en str unge http:...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. maj 2009
Visninger:
636
2 x kongeboa og 1xtræboa Hey folkens :) Min kæreste har mistet interessen for sine snakiiiies så ville lige høre om nogle her inde er interes...
Gruppe diskussion
Oprettet:
15. maj 2008
Visninger:
643
Slanger + Australske mus til salg Vi har 3 snakies til salg hvis det sku ha interesse for nogen. Der er 3 nye billeder af dem tilsidst her http://www.kat...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. mar 2008
Visninger:
1.378
så skete der noget nyt her vores konge phytoner hang sammen til parring for første gang i går. og så skal de prøve om en uge igen for det er jo ik...
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. dec 2007
Visninger:
503
velkommen til helena, der sker desværre ikke så megewt herinde for tiden, men nu er det jo ikke krybdyr der laver de fedeste ting...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. okt 2007
Visninger:
648
dumme fryser For pok*** da!! Så opdagede vi lige at vores kumme/foder fryser har stået uden strøm i en uge fordi min guitartaske h...
Gruppe diskussion
Oprettet:
18. jun 2007
Visninger:
599
ja så har manden købt 2 nye slanger det er 2 kongepytoner en han og en hun men den ene er lidt speciel det kan ikke ses på den med det kan ses på dens unge...
Gruppe diskussion
Oprettet:
3. jun 2007
Visninger:
799
boa unger det får vi om en uge hvis hun altså er gravid jubii
Gruppe diskussion
Oprettet:
5. maj 2007
Visninger:
1.094
lidt sjove salgsanoncer Gekko, Leopardgekko Jutus, sælges pga. manglende tid og sigtende interesse for krybdyr. Der medfølger akvarie/terrarie ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
4. maj 2007
Visninger:
4.347
Foder? Hvor køber i egentlig jeres foder henne? I dyrehandel eller hos privat.? Vi sælger lidt ud hvis der er nogen fra Århus ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
1. maj 2007
Visninger:
637
velkommen til Pernille (Sydfyn) . er det albinoer du har eller alm? og velkommen i gruppen, jeg er vild med at dette er en ren pigegruppe for inde på nh...
Gruppe diskussion
Oprettet:
30. apr 2007
Visninger:
568
MÆND ja så skulle han jo fodre slangerne ham min mand og den ene skal jo i fodrebox for at de kke bliver fodret sammen, da ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
27. apr 2007
Visninger:
823
hvordan fik i jeres intreresse for krybdyr? jeg fik den selv da jeg syntes de er så flotte, da jeg mødte jeg kæresten som var vildt bange for krybdyr...
Gruppe diskussion
Oprettet:
24. apr 2007
Visninger:
1.323
nye billeder af de dyr jeg snart får den eneste jeg ikke har billeder af er den nye edderkop da jeg ikke ved om det er en underart a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2007
Visninger:
419
velkommen til de 2 der er med ind til vidre, jeg er glad for det ikke kun er mig der er vild med krybdyr
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. apr 2007
Visninger:
468

Annonce