Forum kategorier

Tips til hjemmelavet legetøj

Tips til hjemmelavet legetøj

Medlemmer: 27
Forside Forum Medlemmer Annoncer Katte

Indlæser...
Sortering
Hjælp søges ;) Hej Alle katte mennesker :) Jeg håber i kan hjælpe mig selvom det ikke "rigtigt" har med legetøj af gøre :) Vi har...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. mar 2012
Visninger:
1.186
Konkurrence Er der nogen, som er frisk på en lille månedentlig konkurrence? Regler: 1) Max 2 billeder pr. person/kattefamilie. ...
Gruppe diskussion
Oprettet:
23. apr 2010
Visninger:
1.017
Nyt billede på gruppens forside:) Tak for billedet, Sveske - næste måned er det en ny, hvis nogen kommer med billeder:) De skal bare være noget med hj...
Gruppe diskussion
Oprettet:
12. apr 2010
Visninger:
580
Aktivering af kat med hjemme lavet.. legetøj.. Jeg har selv brugt den her tråd fordi jeg havde brug for at aktivere mine katte - det tænkte jeg i al fald...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
3.444
Billede til gruppen Hej jeg tæn kte om ikke vi skulle ha et billede på - det er så kedeligt når der ikke er noget billede... Vi kunne jo...
Gruppe diskussion
Oprettet:
11. apr 2010
Visninger:
913
skal vi ikk lave en konkurence som går ud på vi skal finde et billede til forsiden det skal være med ens egen kat som leger med lege tøj ell noget hva...
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
719
kinderøg brug tingen hvor lege tøjet ligger hæld nogle perler i og luk den katte elsker det
Gruppe diskussion
Oprettet:
22. feb 2010
Visninger:
673
Kassér ikke morgenmadspakkerne De kan bruges til aktivering af kattene. *Put lidt godbider eller foder i papkassen og lad katten selv finde ud af a...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2010
Visninger:
640
Sokkelegetøj Til denne skal du bruge: *En aflagt strømpe (så små størrelser som muligt, men alle kan bruges - også aflagte handsk...
Gruppe diskussion
Oprettet:
20. feb 2010
Visninger:
799

Annonce