{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Dagens chok! {{forumTopicSubject}}

Jeg sad i min egen verden og kiggede på kat på gul og gratis, da jeg så falder over den her annonce hvor en mand spørger meget interesseret ind til en af flere af de killinger der er til salg, mest fulgte jeg med hvis det kunne være noget for os, jeg stivnede helt og læste det om og om igen da jeg til sidst måtte indse at jeg læste rigtigt - "de skal nemlig bruges til mine muskelhunde, som godbider og træning" .. HVAD?! smiley det gør ligefrem stadig ondt i maven, bare ved tanken. Jeg har aldrig hørt det før men chokket blev ikke mindre da jeg læser videre at sælgeren af killingerne naturligvis siger NEJ til at sælge ham nogen som helst katte, hvortil manden svarer "hvorfor? det er jo ganske normalt efterhånden." - Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle tænke! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens chok!
  • #1   19. maj 2012 Og der har vi så en af de mange IDIOTER som ødelægger det for alle dem der godt kan finde ud af at have en muskelhund som alle andre familiehunde FØJ SIGER JEG!!!
    Håber virkelig ikke der er nogen der får solgt nogen killinger til ham...

• #2   19. maj 2012 Håber aldrig at det bliver normalt at bruge killinger som træning og godbidder for muskelhunde ...

• #3   19. maj 2012 Så vidt jeg ved, kan han vidst meldes til politiet... just in case at du vil gøre noget ved det...
    Man må ikke overlagt påføre dyr smerte død, og det gør han altså hvis han bruger dem som træning af muskelhunde!

• #4   19. maj 2012 Har du linket?

• #6   19. maj 2012 Jeg har fulgt jeres råd og ringet til politiet i midt og vest jylland hvor manden bor, det var en venlig betjent som ville have manden adresse, hvilket jeg naturligvis ikke har men jeg gav ham nummeret på manden som jeg nu kunne finde, så den venlige betjent lovede at se på sagen.

• #8   19. maj 2012 Betjenten her bad mig om nummer hvis jeg havde det så det fik han.
    Om jeg tror det er for sjov? Tjoo, jeg sidder da stadig og flækker af grin? - ærlig talt så ved jeg ikke om det er mig der har mangel på humor men jeg kan ikke se det sjove i dét - De nattergale, the julekalender og diverse standup shows er nu meget sjove, det er nok mere min slags humor end at mishandle dyr.

• #9   19. maj 2012 Nogen har jo den mest bizzarre form for humor og han skulle være tiet ihjel.
    Fint hvis politiet gider at tage fat i sagen.

• #10   19. maj 2012 Argh det er jo sygt altså ! Puha ..

• #11   19. maj 2012 Det er jo en eller anden der synes det er sjovt.. En syg form for humor vil jeg sige... Føj!

• #12   19. maj 2012 sjovt ? ja det er der vel en spade der synes men jeg kan på ingen måde se det sjove i det men lad os nu se hvor sjovt han synes det er når han bliver kontaktet af politiet!

• #13   19. maj 2012 jeg fik et opkald fra en sidst jeg havde killinger der skulle bruge en kat til sin hund så mon ikk det er den samme og han er udlændning.... spurgte om han var syg i hovedet og knaldet røret på.... smiley folk er syge i hovedet og håber ikk der er nogen der hopper på den.... smiley

• #14   19. maj 2012 Rikke - ej men! Man ved jo slet ikke hvad man skal tænke eller tro! Jeg synes det er så skrækkeligt at jeg bare ikke kunne se den anden vej, nu har jeg jo så selv to katte til at gå her og jeg kan ikke se for mig at der skulle ske dem - eller nogen anden kat for den sags skyld noget!
    Min far har en kat også som han overtog fra kattens værn, Bertil hedder han, da han boede ved sin tidligere ejer fik han og mandens andre dyr sprøjtet en masse lort ind i sig, de blev banket og brændt i og mange af dyrene måtte aflives smiley Bertil var én af dem og det var lige før han også måtte aflives, han klarede den jo så heldigvis og er i dag en glad og tyk dreng på 8 år, det er dejligt nogen kan skride til handling men det sker desværre ikke nok! smiley

• #15   20. maj 2012 blev noget paf da han spurgte om jeg havde flere killinger til salg for han skulle bruge en til sin hund.... det kom ikk an på pengene sagde han.... øhhhh det er sku ikk mine katte der skal gå til hunde legetøj.... :-S men det er desværre en syg verden vi lever i

Kommentér på:
Dagens chok!

Annonce