Dagens søde historie :) {{forumTopicSubject}}
Det var dejligt vejr, Freddie var ude og Elvis havde lige fået sele på, flexilinen trukket ud og håndtaget sat i en krog - alt var fryd og gammen i ganske få minutter, da der lyder et tumult ude på vejen, en dame er faldet om! Mig af sted i fuldt firspring (hun er kendt med epilepsi) og ned og hjælpe hende.
Efter at alt er overstået og ambulancen er kørt, går jeg tilbage og frygter at Elvis er stukket af med line og det hele men...
Inde i stuen sad en chokeret Elvis med sele og Flexiline bag sig, han fik psykisk førstehjælp af Freddie, som skiftevis slikkede ham i hovedet, kiggede lidt på ham og slikkede lidt igen
Elvis??? Ja, han var i chok! Sad bare og kiggede ud i luften
Hvor Freddie kom fra ved jeg ikke, men når jeg kunne yde førstehjælp, så kunne han også
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Årrhh hvor er det dog sødt
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.965
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.216
dec 2012
Følger: 21 Følgere: 229 Katte: 2 Emner: 77 Svar: 2.873
aug 2010
Følger: 50 Følgere: 370 Katte: 4 Emner: 181 Svar: 7.216
Jeg sad foran PC'en og lavede noget vigtigt. Freddie var ude, Elvis inde.
Jeg hørte noget tumult ved havedøren, men det var sandsynligvis bare Elvis der var ved at banke en udenfor - men nej!
Et pænt stykke tid senere kom jeg ind i stuen - døren stod op!!! Elvis og Freddie havde i fællesskab fået døren åbnet så Elvis kunne komme ud - og han hyggede sig! Dog var han så naiv så han troede at han havde sele på, så jeg kunne tage katten op og ind for at få sele på.
Lucas???
Jo han er så dum, så han lå bare på en stol og kiggede ud
Tjah.. hvad har man vener til???
jan 2012
Følger: 9 Følgere: 110 Katte: 3 Emner: 132 Svar: 11.512
Det er da nogle underholdene katte du har om ikke andet så underholder de sig selv/ hinanden når du nu ikke har tid til dem
Men det var da godt at de bare blev i haven og Lukas ikke forstod at der var en hel ny verden åben for ham
Tøsen havde nu gjort det samme som Lukas hun var sikkert også blevet liggende eller også havde hun sat sig i åbningen og kigget ud, før vi fik Smilla da havde jeg ofte vinduerne åbne uden at have noget gitter foran, for Tøsen gik ingen steder, hun sad pænt i vindueskarmen og kiggede ud, hun skulle ikke nyde noget af den farlige store verden, næhh man er tryg og beskyttet inde hvorfor så gå ud til det uvisse tror jeg hun tænker
aug 2013
Følger: 1 Følgere: 143 Katte: 1 Emner: 101 Svar: 616
Dagens søde historie :)