Leje et hus? {{forumTopicSubject}}
Heey Alle på Kg
Mig og min kæreste vil gerne flytte i rækkehus men men men det er virkelig svært at finde noget til en billig pris og sådan, min venindes mor har et såkaldt "lejehus" Hvor de lejer det af en bondemand, og det er lidt i samme stil som det men jeg tænker et stuehus hvor vi kan bo og min kæreste kan passe sit arbejde i Skørping, og jeg kunne måske hjælpe lidt til hvis det f.eks. var en gård det lå på med nogle køer eller heste hvor jeg kunne hjælpe med at muge ud eller gøre rent, da jeg først måske først starter på uddannelse efter sommerferien er jeg på kontanthjælp lige nu så skal det helst ligge omkring aalborg.
VI har søgt oppe.. vi har søgt nede .. og vi kan virkelig ikk finde noget... så ville høre om der var nogle af jer som havde eller kender nogen som kender nogen som måske har et hus til leje så ville det hjælpe en del for det er ved at gå os begge meget på at vi skal bo hjemme ved mig og det er kun en 1 værelses på 37 kvm og det er for lille til os.
håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe
Gode råd modtages gerne
Hilsner Maria
sep 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 43
Har i sat en notis i den lokale sprøjte, og her tænker jeg ikke på den store avis man køber, men de der små lokal aviser, som alle får ind af brevsprækken. Har i sat sedler op på opslagstavlerne hos købmænd osv ?
I må arbejde for sagen. Jeg har en gang kørt rundt sammen med min søster og banket på døren hos alle de stor bondegårde i det område hun ønskede at bo i for at høre om de havde noget eller kendte til noget.
I kan også sætte jer og se hvad der er til salg i området og kontakte sælgerne for at høre om de er interesseret i at leje ud i stedet.
Held og lykke med jagten.
Mvh gitte
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Leje et hus?