de kære udlejere !! {{forumTopicSubject}}
Halløj
øv for en dag jeg har haft i dag !!
bor til leje i et sommerhus, ja ved godt man ikke må men det er billigt og der er plads til mine katte hvilket er vigtigst for mig !
nå men i dag blev jeg da vækket af en sød dong mand som kom for at lukke for min strøm da der ikke var blevet betalt regning ?!?
nu er det jo bare sådan at jeg ikke får regninger her og min udlejer sagde i starten at han ville betale den første og så kom han med den næste ! hans post kommer herud til, ved ikke hvorfor men jeg har da ikke lyst til at åbne hans post når der kommer breve ! har så lige set i min skraldespand at alle breve fra postkassen, inkl 3 breve fra fogeden er da bare blevet smidt i skraldespanden... ohh shit altså! nu har jeg sku valgt at hvis jeg får nok skattepenge tilbage skal jeg altså bruge dem til et indskud til et nyt sted, er da bange for at hans hus ryger på tvang !!
sku lige af med noget galde, som iøvrigt kostede mig 6000 kr da han så siger jamen jeg sku bare have haft taget dong regningen fra hans post !! i mine øjne er det ulovligt altså !
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 342
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.563
Jeg er så glad for at jeg har fundet en rigtig sød og meget hjæpsom udlejer. Hans kone er lige så sød.
Men et godt råd, er at du skal føle dig tryg ved den udlejer du finder, der findes desværre, som du selv har oplevet, nogen der ikke er helt fine i kanten.
Held og lykke
de kære udlejere !!