{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
430 visninger | Oprettet:

Hundegalleri lige så godt som kattegalleri ?? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften lyder, ville jeg hører om nogle ved om hundgalleri er lige så godt som her på kattegalleri ? Tænker på besvarelser på forum og hvordan tonen er ?

Står nemlig og overvejer og få hund, så ville oprette mig på hundgalleri, for at få råd om hunde og andre ting smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundegalleri lige så godt som kattegalleri ??
  • #2   30. jan 2012 Okay, det lyder ikke som et rart sted smiley

Tror jeg finder et anden hunde forum så, der må findes andre derude på internettet smiley

Og så bruger jeg bare jer til at give råd, der må være andre der har hun og katte sammen. Så spørger jeg bare jer smiley

Og syntes ikke kattegalleri er slemt, syntes der er en nogenlunde pæn tone herinde .

• #5   30. jan 2012 Susan

Hold da op en velkomst du har fået på hundegalleriet smiley

Jeg har været glad for hundegalleriet, der er rigtig mange brugere dvs. mange meninger og måder at gøre tingene på, men man kan også lære utrolig meget derinde.

Der er grupper, hvor du kan lære racer bedre at kende, hvordan man fodrer med BARF eller grupper hvor man deler erfaringer med foder eller aktivitetslegetøj.

Og jeg har endnu ikke fået "høvl" for mine holdninger *GG* smiley

• #6   30. jan 2012 Tak for jeres svar, jeg kan jo altid prøve at oprette mig derinde smiley

Så må jeg se hvordan de tager i mod mig smiley

Men er glad for nogle af jer syntes svarende er gode, eftersom jeg/vi overvejer at få en dværgpuddel til vores lille familie (bestående af vores to missere Bella og Stelle på 1,5 år og 10 mdr.), så kunne det være rart at hører fra andre med erfaringer med racen og med at føre hund sammen med kat smiley

• #7   30. jan 2012 Du vil kunne få masser af råd mht at føre hund sammen med kat. Det har jeg set mange tråde om. smiley

Der er flere brugere derinde end her på kg. Så du får svar lidt hurtigere.

Mht valg af race. Hehe ja. Der er vist samme tendens som herinde - der er mange der anbefaler verdens mest fantastiske hunderace = den de selv har smiley *GG*

Hvis du vil vide noget om racen, så virker det ofte bedre at skrive dværgpuddel i overskriften og så stille dine spørgsmål smiley *GG*

"Hvilken race skal jeg vælge?" er tit et lidt for åbent spørgsmål smiley

• #8   30. jan 2012 Hihi ja.

Nu har jeg oprettet et forum med hensyn til hvordan dværgpudler er og hvordan den vil egen sig til lejlighed med to katte. Så må vi se hvor venlige de er smiley

Så lige at der var en anden der fik en spydig kommentar med om hun havde prøvet at google (altså det hun ville have svar på), så nu får jeg se om det også er det jeg får af vide smiley

• #9   30. jan 2012 LOL der må da være en, der har en dårlig dag smiley

og dværgpudler kan sagtens bo i lejlighed forøvrigt smiley men det er en intelligent lille hund, så du må give den godt med mentale udfordringer smiley

De er sjove og livlige - elsker at lege klovn eller hofnar og få alles opmærksomhed *GG*

Tror ikke lige jeg har flere guldkorn omkring dværgpudlen .-)

Held og lykke med din forespørgsel smiley

• #10   30. jan 2012 Tusinde tak for dine svar Sarah (og jer andre selvfølgelig) smiley

Ved du hvordan de er med hensyn til at gø osv, når man ikke er hjemme, for da vi bor i lejlighed skulle den ikke så gerne genere de andre i opgange (vi har nogle lidt hysse beboere,, nogle af dem i hvert fald) smiley ?

• #11   30. jan 2012 jeg er også på hg da jeg har et ønske om at få en hund en skønne dag :o)
    det er rigtig nok at nogen kan være noget dømmende og skrappe i deres udtalerser
    MEN der er altså også en hel del som er vildt søde og meget hjælpsomme
    det jeg tit ser sker der inde er at hvis men ikke for fumuleret sig ordenligt og hvis man ikke for hele historien med at så kan det gå galt

men det tænker jeg lidt det kan alle steder få det skrevende ord kan meget nemt midsforståes :o)

jeg syndtes med tiden har jeg kunne læse/se hvem jeg kan tage avorlig og hvem der bare galer højst for at blive hørt ;o)

• #13   30. jan 2012 Jeg har været på Hg siden 2007 og er meget glad for det....

Ja, der er nogle der kan være lidt skrappe i betrækket, men endten kan man holde sig ude af de tråde eller ignorer dem.

Jeg er ny på KG og synes der er mere "gang i den" på Hg....

Der er ofte gode diskussioner og ofte en masse gode råd. Men man kan blive høvlet ned, specielt mht blandingshunde.
    Jeg synes, jeg er meget neutral derinde. Siger min mening hvis der er brug for den, kommer med gode råd hvis jeg kan og holder mig ude af de virkelige "slemme" tråde. Man bestemmer jo selv hvor meget man vil deltage....

• #14   30. jan 2012 Jeg er også på HG og syntes også at der sker noget mere derinde end her:o) Og ja, tonen kan godt være lidt hård i ny og næ, men så er det jo bare at hoppe ud af den tråd, hvis man ikke gider det:o)

Så opret du dig bare på HG:o) Jeg har ikke oplevet at man skal "optages" af en bestem gruppe madammer derinde. Men måske fordi at jeg tit er enig med de mest "højtråbende"*GG*

• #15   30. jan 2012 Var så lidt smiley

Synes ikke pudlen er meget slem til at gø, så hvis den ikke går og keder sig, så burde det ikke blive et problem.

Det er en meget intelligent hund, så med den rette træning kan du sagtens lære den at begrænse bjæfferiet, så den ikke generer naboen.

• #16   30. jan 2012 Tak for alle jeres svar endnu engang, er somsagt bruger på HG nu smiley

Sarah R: Tak for dit svar , jeg må starte jagten på sådan en nu smiley Selvom jeg først skal have en til sommer!

Kommentér på:
Hundegalleri lige så godt som kattegalleri ??

Annonce