er hunden er jaloux? {{forumTopicSubject}}
Jeg har ikke selv hund, så jeg søger lidt et svar på mit spørgsmål..
Jeg har ikke nogen bruger på hundegalleri, og ved at der er et par herinde der også har hund..
Jeg har et vennepar, som er et kærestepar.
De fik i sommer en lille hund,( en tæve) en blanding af labrador og rottweiler.
Men eftersom at hun er blevet større og ældre, er hun begyndt at vise sig, fra en ikke særlig pæn side.
Når hun er alene hjemme med min veninde så terroisere den simpelthen hendes ting, tøj, parfumer, dyner, ALT hvad den komme i nærheden af, som den ved er min venindes.
Den tisser i sengen, ødelægger skraldespanden, bider i alt, gør og piver, den driver simpelthen min veninde til vanvid.
Men lige så snart der kommer et hankøn (for det meste min venindes's kæreste, som er hundens ejer), så falder den til ro, og er iih og ååh så sød, og laver ikke det mindste.
Jeg kan svarer 100% på at min veninde ikke har gjort den hund ondt, tværtimod, hun har netop sørget for at den hund har levet som en lille prinsesse.
Så det kan ikke være had, pga min veninde skulle have behandlet den dårligt..
Men hvad er det så? Hvad sker der for hunden?
Er den jaloux? eller hader den bare min veninde, som har været med at til opdrage hunden fra starten?
apr 2006
Følger: 36 Følgere: 34 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 1.227
Har heller ikke selv hund, men har læst meget om det idag især de problemstillinger der...
Men der kommer nok snart nogle hundeejere på banen
jul 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Katte: 1 Emner: 135 Svar: 1.021
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
okt 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 1 Emner: 29 Svar: 104
og det ville jo aldrig skade at få lidt frisk luft sammen med hunden:-)
mar 2006
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 105 Svar: 412
Jeg vil gerne tilføje, at min veninde selvfølgelig opdrager på hunden, og selvfølgelig skælder den ud osv når hunden gør noget forkert.
pt tror jeg at min veninde begynder at få et lille had til hunden, fordi hun simpelthen har prøvet alt for at få hunden til at opfører sig ordentligt, og intet virker.
Hunden's far (min venindes) kæreste, har ikke opdraget så meget på den, han er bare far, der kommer hjem og nusser hunden..
Kom endelig med mere, hvis i har noget..
For valget går pt imellem at gå af med hunden, eller prøve at finde en løsning.. (som er meget svært)
dec 2005
Følger: 23 Følgere: 21 Emner: 20 Svar: 1.583
er hunden er jaloux?