Mænd, kvinder og smerter *GG* {{forumTopicSubject}}
Sakset fra hundegalleri
Den fødende kvinde ligger, juleaften, på fødegangen og skal til at føde. Hun vrider sig i smerte og mandens hånd er ved at blive fuldstændigt mast.
Pludselig står julemanden foran dem. Hør her, siger han til konen. Jeg har en maskine som kan overføre noget af din smerte til faderen, og da det nu er jul, så vil jeg meget gerne hjælpe jer.
Ægteparret bruger ingen betænkningstid og beder julemand...en om hjælp.
Julemanden starter med at med at overføre 25 % af kvindens smerter og da manden ikke ser medtaget ud, får han 50 %. Kvinden ligger stadig i store smerter, men manden ser stadig upåvirket ud. Julemanden øger nu til 75 %, men stadig intet tegn på smerte hos manden. Til Sidst får faderen alt smerten fra kvinden overført og hun får lov til at føde smertefrit.
Parret siger mange tak for deres julegave. De er lykkelige for de har fået en lille perfekt datter - men da de kommer hjem ligger postbudet død i entreen.
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
Jeg har også tit sagt godt det ikke er manden der skal føde børn, og denne historie er beviset *GG*
apr 2008
Følger: 41 Følgere: 49 Katte: 14 Emner: 37 Svar: 713
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
"Her er verdens værste sygdom mande influenza. Der findes intet mere ynkeligt end en mand der ligger med 37.5 i feber og snotter."
Åh ja, det kan jeg godt genkende.. *Fnis*
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jun 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 145
den normale og uskadelige kvinder og børn får og den livsfarlige, smertefulde mænd får
jun 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 145
nov 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 4 Emner: 20 Svar: 75
jan 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 33
Så kan I godt smutte med jeres fødselssmerter
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
jan 2011
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 33
Og det er aldrig hensigsmæssigt
Fødsels gør ikke ondt, det er noget overvurderet fis, det er jeres undskyldning for at skælde og smælde ud på os, hvor vi ikke kan tillade os at give igen
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 164 Svar: 3.366
Haha du har måske prøvet det, siden du kan sige sådan.
Jeg tror da helt bestemt at smerterne er mega store på hver deres måde, både at føde og få en i skridtet hos mæmd.
Men vores smerter kan blive ved i mange mange timer/dage. Prøv at forestillede dig hvis du skulle åbne dig mere og mere "der hvor du laver det store" og skal have en kæmpe ting ud, der er ca 5- 7 gange større end dit sted, Hvis det så ikke lykkes trods smerter og mega mange timer, så skal du lige skæres lidt op og sys. *LOL*
Mænd, kvinder og smerter *GG*