Det var så den eksamen! :) {{forumTopicSubject}}
Overstået min første eksamen ud af de tre. Skriftlig matematik på C niveau. Nu mangler jeg kun mundtlig matematik, også på C niveau og så lige Spansk på B niveau.
Er MØG træt her til aften, men rigtigt dejligt stolt af mig selv også! Jeg har gennemført et helt halvårs turbohold i matematik, og har klaret det KANON godt! Jah, det var ikke alle opgaverne jeg nåede at få løst, for vagternes opførsel var stressende og fik en til at fatte ud af fokus al for mange gange i løbet af de 3 timer.
De stod oppe ved tavlen og skrev ned på tavlen for hvert 10 ende minu der var gået, og fortalte højt, klart og tydeligt klokkeslættet og hvor lang tid vi nu havde tilbage til at løse opgaverne i.
STRESSERMOMENT ALTSÅ!!! Når man sidder og prøver at koncentrere sig!!
Men alt i alt, så gik det sgu meget godt!
Og nu vil jeg i seng og sove, og nyde min WEEKEND!!
Nat nat og sov godt alle sammen!
Knus og kram fra mig Karen her, til alle jer her op kattegalleriet! Nat nat og sov godt, og drøm en masse søde, glade drømme!
Godnat!
aug 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 2 Svar: 863
De plejer at gøre det mod slutningen, så man kan disponere sit stof...
Lige så distraherende er i øvrigt, når folk begynder at gå - DET kunne virkelig gøre mig stresset....
Eller når de står og hvisker med vagterne, mens de afleverer.. uuuuhhh altså !!
Men nu er det overstået - så sov sødt
apr 2011
Følger: 24 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 42 Svar: 2.770
Hehe det med trætheden kan jeg nikke genkendende til.
Jeg har også netop lige afsluttet mit semester med en benhård eksamen og NU melder trætheden sig altså flere ugers manglende søvn.. åh
Det var så den eksamen! :)