så var tvillingerne til dyrlæge {{forumTopicSubject}}
så blev det tiden til at tvillingerne skulle til dyrlægen
Baby fik taget en blodprøve. Og som vi næsten viste så var hans blodsukker for højt
desuden var hans nyretal lidt højt (ikke for højt) men tænker at det nok hænger sammen med at han har fået metacam i 3 mdr
men ellers var det ok
så han skal nu på sukkersygefoder, og skal højst sansynligt på insulin (øv).
jeg prøver i første omgang. det kan jo ikke være værre end at jeg stikker mig selv
Muddi har så nogle polypper i ørerne. den ene var kæmpe stor, så her var dyrlægen inde på om han skulle aflives.
men jeg tror faktisk at den endte med at springe da vi kom hjem. for der var blod overalt i huset - så jeg måtte rense flere gulvtæpper
han har desuden nogle dårlige tænder. Men lige her og nu vil dyrlægen ikke gøre noget, fordi hans ører er så dårlige
men har fået noget andet medicin, og nogle indsprøjtninger
har desuden overvejet at snakke med en af de andre dyrlæger som arbejder med naturmedicin, om hun har noget som kan bruges til ham - hun arbejder sammen med Lise Bang Hansen
men begge katte er hjemme igen
så må vi tage den derfra
jan 2019
Følger: 63 Følgere: 270 Katte: 1 Emner: 73 Svar: 759
Krydsede fingre herfra.
jul 2008
Følger: 57 Følgere: 734 Katte: 12 Emner: 705 Svar: 7.967
men det er jo ulempen når man har flere katte på en gang. man bliver udsat for flere ting på en gang
men vi kan kun tage tingene som de kommer
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
jul 2008
det er da utroligt at de skal fejle det samme hele tiden
sep 2018
Følger: 1 Følgere: 345 Katte: 1 Emner: 74 Svar: 1.425
jul 2008
det var sådan at jeg fik tvillingerne. de var kommet ind sammen med en ekstra kat, som dog endte med at blive aflivet
Men tvillingerne var bare så søde sammen og de er rigtig glade for hinanden - og er det stadig. selvom at de lige er blevet 10 år
derfor har jeg også sagt at skal en aflives så bliver det begge to som ryder. selvom at det er hårdt.
mar 2019
Følger: 7 Følgere: 235 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 625
Kedeligt at høre med dine tvillinger, og godt de har dig ønsker god bedring til jer
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
så var tvillingerne til dyrlæge