Hvilket kamera ? {{forumTopicSubject}}
Jeg har intet kamera. Jo, mobilen er der, og så er der ellers et skodkamera, jeg har fået af min papfar, som havde købt det i et sydligt land til en lettere formue.
Det viser sig, at han er blevet taget godt og grundigt i r... <i>bagdelen.</i> Skidtet har 2 megapixels og er af elendig kvakitet.
Nu er det så heldigvis snart min fødselsdag. Og så var det jo en glimrende idé at ønske sig et kamera!
(Idet jeg egentlig 'har det hele', og kun ønsker mig én ting gør, at chancen for at jeg får det, er langt større, end hvis jeg ønskede mig andet)
Så er mit enkle spørgsmål til jer derude:
<b>Hvilket kamera bruger i, og kan det anbefales ?</b>
(Jeg kigger dem lige igennem - hvad angår pris, funktioner osv. - via Google.)
mar 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 4 Emner: 31 Svar: 320
Det vil jeg forsøge.
Hihi, dig har jeg jo udspurgt om kamera.
Det skal jeg gøre, når jeg får nogle anbefalinger herindefra, jeg vil kigge lidt nærmere på...
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
Vil du tage billeder på afstad så skal man jo have en med et godt optisk zoom og stabilator osv. eller vil man gerne kunne forstørre billederne op til plakat-størrelse så skal der en masse pixels til, skal man kunne udvide det/opgraderer det senere, skal det være lille og lige til at tage med, eller lidt større og derved måske give bedre støtte når det ligger i hånden og billederne tages... Det er der nogen der er langt bedre til at rågive om end jeg. Jeg har jo ikke den store viden om kameraer osv.
Men har selv et Canon Powershot S1IS. Jeg er ganske tilfreds med - det er nemt at finde ud af, har en god zoom og giver billeder jeg synes er godt til mit behov. Desværre er det lidt tungt/stort, når man skal ud i naturen med det.
mar 2006
...
mar 2006
Jeg sætter ingen krav.
Jeg vil bare gerne høre gode erfaringer eller personlige anbefalinger, så jeg evt. kan spare op
Hvilket kamera ?