429 visninger
|
Oprettet:
Wee :D Min kur køre bare {{forumTopicSubject}}
Må lige dele min glæde med jer
Er i dag rundet mine 10 kg. og har nu tabt mig 10.4 kg. på lidt over 2 måneder
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
You ROCK girl ;D
jul 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 53 Svar: 743
det er bare så dejliget når vægten vil sammenarbejde med en hihi
jeg det sidste lille års tid tabt 36,9 kg og heldigvis bevæger vægten sig stadigvæk ned af selv om det går mere langsom nu :o)
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
Ja jeg er helt oppe og køre over at det går så godt
Michelle : hvor er det bare flot ! Rigtig godt gjort!
Men det er rigtig det går langsommere jo mere man kommer ned i vægt . øv for det
Men hvor kan jeg blive sur på mig selv over at jeg virkelig har spist mig så tyk
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 831
Jeg er også igang, men synes ikke rigtig jeg kommer nogen vegne selvom jeg spiser sundt og dyrker motion 3 gange om ugen
aug 2009
Derudover har jeg fundet en smart hjemmeside hvor man kan holde øje med hvad man spiser af kalorier hvilket os har været til stor hjælp for mig. Jeg spiser intet chokolade, ingen slik, ingen chips. Højst en saltstang i ny og næ , eller popcorn UDEN fedtstof. Små ting som at skære fedtet fra kød og vælge kød med en lavere fedtprocent, har også været en del af min kur.
Så spiser jeg heller ikke kartofler længere, da kombinationen af kød og kartofler binder fedtet. Så jeg spiser en masse grøntsager. Bønner, majs brocolli og blomkål som er kogt
Jeg har, i følge min kostdagbog, et dagligt indtag af kalorier på omkring 1500 om dagen. Altså 500 mindre end hvad jeg burde. Men jeg sulter ikke
jun 2011
jeg kan ikke leve resten af mit liv uden at spise kartofler, pasta osv .. og hvis jeg så skærer det væk i en periode og så begynder at spise det igen senere, så vupti ..
aug 2009
Hvis du læser hvad jeg skriver så står der at jeg har lavet kostomlægning, som jo altså vil sige at mine kostvaner er ændret , og vil forblive ændret. Mine kostvaner før min kur startede var ikke mere værd end at min krop ville dø som 40 årig. Jeg spiste virkelig usundt. Enten spiste jeg ingenting, eller os spiste jeg da lige en pose chips hist og her. Derfor har jeg lagt alle kostvaner om. Det startede med at slippe sukkeret. Cola og slik. 2 uger efter uden at have fået det. havde jeg ikke lyst til det. så hvorfor dog spise det?
Maria Cecilie: Jeg spiser også Pasta, og hvis jeg spiser hos de gamle får jeg da også kartofler , men hjemme hos mig selv vil jeg hellere ha' grøntsager, desuden hader jeg at skralde kartofler.
Lykkevang: Det er faktisk præcis det samme jeg har valgt at gøre (næsten)
aug 2009
aug 2009
F.eks. Morgenmad : havregrød med et glad multifrugtjuice = 246 kcal.
Frokost: 2 skiver rugbrød med torskerogn 276 kcal.
og så kommer aftensmaden. plus de små mellemmåltider som for mig består af et stykke frugt.
aug 2009
aug 2009
Og har desuden fået råd fra vores ernæringsekspert på fitness centret, og det er iøvrigt hende som har fortalt mig om kartofler.....
jun 2011
og så lige et fif; frugt til mellemmåltid er ikke så godt, da der er rigtig meget frugtsukker i.. Max 1 styk frugt som mellemmåltid - siger min vejleder
aug 2009
Ja , men Maria Cecilie, jeg spiser også gulerødder til mellemmåltid . Men vil sige det oftest er et stykke knækbrød med magert pålæg. Men det er rigtig med frugtsukkeret. Men skal alligevel have 3 stykker om dagen
jun 2011
og det lyder til at virke, så du er bare for sej!
Keep up the good work!!!
(og giv mig et los bagi) ;D
aug 2009
Maria Cecilie: Du kan tror jeg blir ved
Hvordan vil du helst losses ? Med eller uden sko ;D
jul 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 18
Jeg ville også gerne tabe mig, men sker nok ikke før jeg er mere stabil, til den tid sker der så også nogle store omlægninger
Er allerede begyndt at gå ture - Så kan jeg også bedre blive træt om aftenen.
Go for it, girl!
jul 2011
Synes det kan blive en helt sygdom, hvis man går efter kalorier.
Det er ikke så svært at spise rigtigt og gå en tur hver dag, selvom mange tror det.
jul 2007
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 50 Svar: 414
Til andre:
Nu skal man jo nok huske på at alle mennesker er forskellige, OGSÅ mht. vægttab, nogle kure som virker for nogle virker måske ikke for andre.....
Jeg tror det kommer an på at finde den kur som virker for en...og når man når sit mål, så handler det om at holde denne vægt i min et år for så bliver det ens "normalvægt" = man kan begynde at spise hvad man vil igen uden at tage på.
Problemet er jo meget ofte at folk der når deres mål begynder at spise anderledes indenfor de næste par måneder, og SÅ går den gal
Tabte mig selv tilbage i 2002 (ca. 15kg), hvilket jeg så holdt i et års tid, og derefter kunne jeg spise som jeg ville uden at tage på, både junkfood, sukkerholdige drikke og fed mad.....men så blev jeg gravid...og DER gik det så galt igen, trods motion i graviditeten og sund mad...
jul 2011
Middi - Ja, nemlig.
Vi tror alt for meget på tv-shop og celebrities... så engang noget, hvor en alm husmor skulle prøve en hollywood diæt bestående af brøndkarsesuppe, plus at have børn osv... Hun lignede en der var døden nær efter en uge.
aug 2009
Middi: jeg får dog lidt flere kalorier. For omkring 1400 om dagen. Men dyrker jo en masse motion faktisk hver dag på nær fredag eller søndag alt efter hvad uge jeg er i. en af dagene holdes hvile.
Charlin: jeg kender det . Jeg har altid være overvægtig. Siden jeg var lille. Blev nærmest født som en prop.
Jeg bliver aldrig åleslank. Men jeg har før været slankere end jeg er nu ! Og jeg vil ned på den vægt igen
aug 2009
Wee :D Min kur køre bare