{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wee :D Min kur køre bare
  • #2   1. aug 2011 Hvor er det bare super godt gået!!!!

You ROCK girl ;D

• #3   1. aug 2011 stort tillykke
    det er bare så dejliget når vægten vil sammenarbejde med en hihi
    jeg det sidste lille års tid tabt 36,9 kg og heldigvis bevæger vægten sig stadigvæk ned af selv om det går mere langsom nu :o)

• #4   1. aug 2011 Lone J : Det er min helt egen kur smiley
    Ja jeg er helt oppe og køre over at det går så godt smiley
    Michelle : hvor er det bare flot ! Rigtig godt gjort!
    Men det er rigtig det går langsommere jo mere man kommer ned i vægt . øv for det smiley
    Men hvor kan jeg blive sur på mig selv over at jeg virkelig har spist mig så tyk smiley Men der er jo kun en der kan gøre noget ved det , mig selv smiley

• #6   1. aug 2011 Pulleh, hvor er du sej!
    Jeg er også igang, men synes ikke rigtig jeg kommer nogen vegne selvom jeg spiser sundt og dyrker motion 3 gange om ugen smiley

• #8   1. aug 2011 Jeg har ændret meget på mine kostvaner . Drikker vand i stedet for den liter cola light jeg drak før. Så motionere jeg hver dag , dog en enkelt dag hvile . Motionere i form af spinning, bodytoning, zumba og at løbe.
    Derudover har jeg fundet en smart hjemmeside hvor man kan holde øje med hvad man spiser af kalorier hvilket os har været til stor hjælp for mig. Jeg spiser intet chokolade, ingen slik, ingen chips. Højst en saltstang i ny og næ , eller popcorn UDEN fedtstof. Små ting som at skære fedtet fra kød og vælge kød med en lavere fedtprocent, har også været en del af min kur.
    Så spiser jeg heller ikke kartofler længere, da kombinationen af kød og kartofler binder fedtet. Så jeg spiser en masse grøntsager. Bønner, majs brocolli og blomkål som er kogt smiley Spiser i øvrigt også meget kylling.

Jeg har, i følge min kostdagbog, et dagligt indtag af kalorier på omkring 1500 om dagen. Altså 500 mindre end hvad jeg burde. Men jeg sulter ikke smiley

• #9   1. aug 2011 åh jeg er så meget imod at skærer madvarer ud af min kost, for så holder der ikke i længden ..
    jeg kan ikke leve resten af mit liv uden at spise kartofler, pasta osv .. og hvis jeg så skærer det væk i en periode og så begynder at spise det igen senere, så vupti ..

• #10   1. aug 2011 Heidi: Det er jeg da så udemærket klar over . Jeg har bare altid spist forkert, og det ved jeg godt selv! Selvfølgelig må jeg synde alt det jeg vil, men jeg skal tage straffen for det. Og derfor har jeg valgt at sige at jeg lader alt det der hedder slik osv. ligge , for tager jeg først 1 stykke, så tager jeg 40 mere, og så længe jeg ikke har spist noget har jeg ikke lyst til det.
    Hvis du læser hvad jeg skriver så står der at jeg har lavet kostomlægning, som jo altså vil sige at mine kostvaner er ændret , og vil forblive ændret. Mine kostvaner før min kur startede var ikke mere værd end at min krop ville dø som 40 årig. Jeg spiste virkelig usundt. Enten spiste jeg ingenting, eller os spiste jeg da lige en pose chips hist og her. Derfor har jeg lagt alle kostvaner om. Det startede med at slippe sukkeret. Cola og slik. 2 uger efter uden at have fået det. havde jeg ikke lyst til det. så hvorfor dog spise det?
    Maria Cecilie: Jeg spiser også Pasta, og hvis jeg spiser hos de gamle får jeg da også kartofler , men hjemme hos mig selv vil jeg hellere ha' grøntsager, desuden hader jeg at skralde kartofler.

Lykkevang: Det er faktisk præcis det samme jeg har valgt at gøre (næsten)

• #11   1. aug 2011 ^^ fredag aften under jeg i øvrigt mig selv en dåse Pepsi Max. Det er skønt kun at få i weekender for så nyder man den meget mere .

• #12   1. aug 2011 Heidi: Forresten bruger jeg den kostdagbog, fordi jeg så får lidt mere indblik i hvad jeg fremover kan spise og drikke for at jeg får det jeg skal ha.
    F.eks. Morgenmad : havregrød med et glad multifrugtjuice = 246 kcal.
    Frokost: 2 skiver rugbrød med torskerogn 276 kcal.
    og så kommer aftensmaden. plus de små mellemmåltider som for mig består af et stykke frugt.

• #13   1. aug 2011 Jeg spiser da også variereret. Du ved da ikke hvad jeg spiser ?

• #14   1. aug 2011 Vil du ikke være sød at lade være med at gøre dig klog på mine kostvaner !? Jeg spiser ofte men lidt . Spiser 6 gange om dagen som det anbefales. enten knækbrød eller frugt til mellemmåltid. Spiser varieret til min aftensmad med brune ris, spelt pasta og masser af grøntsager.
    Og har desuden fået råd fra vores ernæringsekspert på fitness centret, og det er iøvrigt hende som har fortalt mig om kartofler.....

• #16   1. aug 2011 Pulleh - jeg synes det lyder meget fornuftigt det du gør, men tillader mig at være enig med Heidi omkring "helsetallerknen" altså sammesætningen af måltidet på din tallerken .. og det gælder faktisk for ALLE måltider - selvom det er meget svært at overholde smiley
    og så lige et fif; frugt til mellemmåltid er ikke så godt, da der er rigtig meget frugtsukker i.. Max 1 styk frugt som mellemmåltid - siger min vejleder smiley

• #17   1. aug 2011 Tak Lone smiley Jeg har det bedre end nogensinde. Så jeg vil ikke ændre i noget.

Ja , men Maria Cecilie, jeg spiser også gulerødder til mellemmåltid . Men vil sige det oftest er et stykke knækbrød med magert pålæg. Men det er rigtig med frugtsukkeret. Men skal alligevel have 3 stykker om dagen smiley

• #18   1. aug 2011 Pulleh - perfekt smiley
    og det lyder til at virke, så du er bare for sej!
    Keep up the good work!!! smiley
    (og giv mig et los bagi) ;D

• #19   1. aug 2011 Heidi: jeg får den hjælp jeg har brug for hos den ernæringsekspert jeg kender .

Maria Cecilie: Du kan tror jeg blir ved smiley
    Hvordan vil du helst losses ? Med eller uden sko ;D

• #20   1. aug 2011 Hvor fedt smiley
    Jeg ville også gerne tabe mig, men sker nok ikke før jeg er mere stabil, til den tid sker der så også nogle store omlægninger smiley
    Er allerede begyndt at gå ture - Så kan jeg også bedre blive træt om aftenen.

Go for it, girl! smiley

• #21   1. aug 2011 Jeg går dog ikke så meget op i det med kalorier, men at gå efter grøntsager osv, og kun spise til jeg føler mig tilpas mæt. (spiser langsomt fra naturens side).

Synes det kan blive en helt sygdom, hvis man går efter kalorier.
    Det er ikke så svært at spise rigtigt og gå en tur hver dag, selvom mange tror det. smiley

• #23   1. aug 2011 Lyder rigtgi flot...og tilykke med det store vægttab. Lyder lidt som den måde jeg er ved at tabe mig på. Jeg har så sat max kalorieindtaget til 975kcal om dagen, hvilket virker for mig....er ikke den store motionsfreeak, så får mig ikke rørt hver dag.

Til andre:
    Nu skal man jo nok huske på at alle mennesker er forskellige, OGSÅ mht. vægttab, nogle kure som virker for nogle virker måske ikke for andre.....

Jeg tror det kommer an på at finde den kur som virker for en...og når man når sit mål, så handler det om at holde denne vægt i min et år for så bliver det ens "normalvægt" = man kan begynde at spise hvad man vil igen uden at tage på.
    Problemet er jo meget ofte at folk der når deres mål begynder at spise anderledes indenfor de næste par måneder, og SÅ går den gal smiley

Tabte mig selv tilbage i 2002 (ca. 15kg), hvilket jeg så holdt i et års tid, og derefter kunne jeg spise som jeg ville uden at tage på, både junkfood, sukkerholdige drikke og fed mad.....men så blev jeg gravid...og DER gik det så galt igen, trods motion i graviditeten og sund mad...

• #24   1. aug 2011 Lykkevang - Det er rigtig flot smiley Super!

Middi - Ja, nemlig. smiley Ligesom det der p*s kaldet "BMI".. yeah right... Kroppe er forskellige. Jeg er f.eks kraftigt bygget, så gør ikke noget hvis jeg vejer lidt under min "bmi".
    Vi tror alt for meget på tv-shop og celebrities... så engang noget, hvor en alm husmor skulle prøve en hollywood diæt bestående af brøndkarsesuppe, plus at have børn osv... Hun lignede en der var døden nær efter en uge.

• #25   1. aug 2011 Mange tak alle sammen smiley jeg er også super glad , og ikke mindst meget motiveret smiley Måske fordi der venter mig en uges ferie i Oktober ? smiley Ved det ikke . Men er bare helt opsat på at nu skal det være. Og så synes jeg slet ikke det er slemt!

Middi: jeg får dog lidt flere kalorier. For omkring 1400 om dagen. Men dyrker jo en masse motion faktisk hver dag på nær fredag eller søndag alt efter hvad uge jeg er i. en af dagene holdes hvile.

Charlin: jeg kender det . Jeg har altid være overvægtig. Siden jeg var lille. Blev nærmest født som en prop.
    Jeg bliver aldrig åleslank. Men jeg har før været slankere end jeg er nu ! Og jeg vil ned på den vægt igen smiley

• #26   1. aug 2011 Lone J: jeg får også fedt stof smiley bare roligt smiley jeg spiser om søndagen en skive fuldkornsfranskbrød med et SKRABET lag kærgårende, den med 43 % mindre fedt (ved nu ikke om det passer, men satser på det ;))

Kommentér på:
Wee :D Min kur køre bare

Annonce