8. sep 2007 Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.165
Fundet familie, wee :D {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er helt oppe at svæve af glæde i dag..
Min mand og jeg har 1 års bryllupsdag
Pludselig modtag jeg en sms fra et nr jeg ik kender, deri står der: Er din far Frank Henry Ludvigsen død 1993??
Jeg undre mig og begynder med det samme at ryster, for jeg tænkte bare med det samme at det må være en fra min fars familie..
Skal siges at jeg inte kender til min fars familie, har aldrig mødt dem, grunden forskellige ting, lukke han fra for sin familie, da jeg var nyfødt.. Og han skifte efternavn til Larsen.
Men har altid drømt om at finde noget af min fars familie.
Jeg skriver så tilbage: Ja det er det, men hvem skriver??
Så bliver jeg ringe op. Det viser sig at være min fætter, min fars søsters søn.
Og han har søgt efter min far og mig i 15 år. Og hans mor osv de var helt i chok, da de fandt ud af at min far var død..
Men ja, han fandt efter mange års søgning.
Så i dag har jeg fået 2 fætre og en faster, som jeg ik viste at jeg havde
Og skal møde dem snart..
Jeg er bare så ovenud lykkelig og glad og glæder mig så meget til at møde dem..
Både min far og mor er gået bort, så har ikke meget familie tilbage.. Og har bare mangle rigtig meget fra min far..
Jeg var lige nød til at fortælle det
Jeg ved stadig ik helt om jeg er vågen, om det bare er en drøm, hehe
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
maj 2011
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 106 Svar: 344
sep 2007
Følger: 123 Følgere: 123 Katte: 13 Emner: 222 Svar: 1.165
Ja familien betyder bare alt for en og skal bare være en del af ens liv.. Og må os indrømme at der har været så hårdt og undvære min familie, ik at vide hvem nogle af dem er. Og skal undvære begge mine forældre resten af mit liv, grunden de er gået bort..
Jeg glæder mig så meget til at hilse på min fars familie, møde dem, se hvem der er, hvad de laver osv..
Jeg kan slet ik beskrive hvor lykkelig jeg er.. Og jeg glæder mig så meget til at jeg skal ned at møde dem
maj 2011
sep 2007
Jeg er lige nu i gang med at finde ud af med min faster, hvornår vi skal mødes
sep 2007
Jeg skal møde min faster for første gang på onsdag, og jeg glæder mig som et lille barn.. Det er en drøm som der er blevet til virkelighed
sep 2007
sep 2007
I dag var min faster på besøg. Og har stadig tåre i øjne og oppe at køre Det var bare så fantastisk at møde min faster og hendes mand (min onkel), de var bare så søde.
Jeg fik knuser og kram og vi har snakke og snakke.. Og det bliver ik sidste gang at vi skal ses Jeg har fået min faster og mer familie. Og jeg er så lykkelig.
Og jeg fik en masse ting afvide om familien og lidt af det som der har været sket. Min farmor og oldemor lever i nu, dog er de begge meget syge. Min oldemor er 90 år og min farmor er 70 år
Vi er i gang med at finde ud af samles hele familie til at mødes, dog bliver det ik et møde hvor min oldemor eller farmor er med, da de ikke kan klare det..
maj 2011
Jeg synes det er fedt, at de er så ivrige efter at møde dig, når de nu har familie selv - men det er jo bare mega fedt.
Det er selvfølgelig ærgeligt, at din farmor og oldemor ikke kan være med, men dem kan du jo så besøge selv. Det er sgu flot at blive 90 år. Ingen af mine oldeforældre levede da jeg blev født, og der er 21 år siden nu.
Så du har nok nogen gode gener i dig
Rigtig meget held og lykke med at møde dem alle sammen.
sep 2007
De har ik særlig meget familie. Grunden en masse ting, så har min faster haft miste alt kontakt med hendes familie, så det er hendes ældste søn, som der har fundet alt min fars familie
Tror det er et rent held med min oldemor at hun lever, for på min mors side er mine bedste forældre og oldeforældre gået bort, jeg nået slet ik at se mine oldeforældre på min mors side.
Og ja, min far gik bort som 31 årig og min mor gik bort i 2009, så helt gode gener har jeg ik. Min farfar gik os bort rigtig tidlig (hans børn var meget små, da han gik bort)..
Men det er hel vild fedt at hun lever, og regner med at vi snart skal besøge dem
Tusind tak, er bare så glad
sep 2007
Ja jeg må os indrømme at det er hel vildt og stadig så uvirkeligt at jeg pludselig har familie på min fars side, en familie jeg slet inte viste noget om
Det er så fantastisk vidunderligt
Knus
Fundet familie, wee :D