Må dele min glæde ! Succesfuld slankekur! {{forumTopicSubject}}
Jeg er bare noget så glad så jeg sidder helt oppe på den aller øverste sky! Jeg har altid været overvægtig og har igennem tiden prøvet alverdens forskellige kure ! Men NU skulle det være ! Ikke mindst fordi jeg skal på ferie i oktober !
Jeg har lagt ALT der hedder sukker på hylden , spiser mere frugt og grønt end nogensinde , og er gået helt amok med både spinning, zumba, TRX og løbeture ! Jeg startede min kur den. 22. maj , for 4 uger siden , og vægten sagde i dag at jeg altså har smidt 4.6 kg! Jeg er noget så glad for at det endeligt er lykkedes for mig , og helt uden at jeg går sur i det
Har altid motioneret meget med spinning og andre hold på fitness centret , det værste har været at skulle omlægge kosten , men synes ærligt talt ikke det har været så slemt - den første uge var lidt hård , men eftersom man stille og roligt kommer i en daglig rytme er det ikke særligt svært
Måtte lige dele min glæde med jer Go Pinse
dec 2006
Følger: 3 Følgere: 22 Katte: 5 Emner: 73 Svar: 1.154
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 20 Svar: 315
aug 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 1 Emner: 253 Svar: 2.209
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 4
Jeg er ikke selv overvægtigt men siden jeg kom i puberteten som 13/ 14 årig (kan ikke helt huske hvornår
HVordan gør man det med maden. er det kun slik og chips og sådan man skal droppe ?
Vh. Lonnie
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 163
aug 2009
Jeg har enlig aldrig spist ret meget slik og usundt mad , men overvægten har bare hængt ved siden jeg var yngre
Men det mad jeg får er typisk wok mad med masser af grøntsager , spiser grøntsager til mine måltider osv.
Der skal virkelig ikke ret mange ændringer til før at man kan tabe sig
sep 2004
Følger: 10 Følgere: 8 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 4
Har altid frygtet at det med kur er sådan lidt langt ude i skoven. synes nemlig ofte at det er det man hører men det der lyder jo ikke så slemt
Tusinde tak. Du er en god inspiration
aug 2009
Men Dejligt du kan bruge lidt af min inspiration ;D
Må dele min glæde ! Succesfuld slankekur!