{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ENDELIG :)
  • #1   22. jan 2011 Glæder jeg mig til at se....han er bare så dejlig smiley

• #2   22. jan 2011 Ja han er smiley De er desværre en smule sløret da her er mørkt og det som sagt er uden blitz de er taget.. Men fik da taget 2 af ham tidligere hvor der var lyst.. smiley

• #3   23. jan 2011 Ja, det var også det første jeg tog i går, eller tidligere i dag.. Men han lagde sig til at sove deroppe så fik desværre kun 2 billeder af ham med åbne øjne.. Men det går da frem af nu smiley

• #4   23. jan 2011 Skønne billeder Pernille :o))))

Hvilket kamera har du ??? Og hvor meget ISO kan du sætte det til ?

• #5   23. jan 2011 Det er et godt spørgsmål smiley Jeg har et Sony Cyber-shot tror jeg det hedder (det står der hvert fald på) smiley det har 12,1 megapixels og 5Xoptical Zoom.. Ved faktisk ikke hvor med ISO jeg kan sætte til (ved nemlig ikke hvad det er) heh, er ikke så teknisk heh

• #6   23. jan 2011 Hehe Pernille...... Hvilket et af de forskellige Cyber-shot er det ?? Der er nemlig rigtig mange forskellige, og for at jeg evt kan vejlede dig, så er har jeg brug for at vide, hvilken model du har :o)

• #7   24. jan 2011 Står det på kameraet hvilken model det er ?? Heh, er ikke så god til sådan noget kamera fik..

• #8   24. jan 2011 Altså oppe på toppen af kameraet står der Optical Steady Shot DSC-W290 er det modellen ??

• #9   24. jan 2011 Det var lige præcis det jeg skulle bruge :o)))

Du kan sætte ISO helt op til ISO 3200 på dit kamera, hvilket vil sige, at du faktisk kan tage billeder i mørke og få dem til at ligne dagslys... Altså næsten. Hehe

Det du gør er, at du på funktionsvælgeren indstiller til enten P eller SCN. Vælger du SCN så skal du vælge hvilken slags motiv det er du vil fotograferer.

Så vælger du menu derefter ISO og heruder kan du så vælge mellem tal fra 80 til 3200.

Det ISO'en gør er, at kameraet lukker mere lys ind, så billederne ikke bliver så mørke..... Så ved feks ISO 800, så bliver der lukke 800 gange så meget lys ind i kameraet, og derved kan du tage et billede i feks tusmørke og uden blitz som ser ud som et billede tager i dagslys og fuld sol.

Prøv at finde et motiv (noget der står fast og ikke bevæger sig... Hehe), og så prøv at lege lidt med de forskellige ISO indstillinger. Så vil du se stor forskel på billeder tager med ISO 100 og ISO 600.

Håber det hjlæper dig lidt :o)

• #10   24. jan 2011 iih tusinde tak for hjælpen.. Er allerede gået i gang med at lege lidt med det smiley

Kommentér på:
ENDELIG :)

Annonce