{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig overstået
  • #1   1. jan 2022 Tak i lige måde - godt nytår til jer smiley
    Dejligt at Gustav bare sov fra det hele smiley

Tinka plejer også at være skræmt, men i år reagerede hun ikke så kraftigt på fyrværkeriet. Hun kiggede mod vinduerne et par gange, men ellers var hun i fuld leg, og tog sig også en slapper på ryggen imens der var aller mest bulder og brag et kvartér inde i det nye år smiley

profilbillede
  • #2   1. jan 2022 Årh ja, hun er sød smiley

• #3   1. jan 2022 Her tog alle det pænt undtagen Elvis!
    Han forsvandt sporløs kl. 17 i går aftes og da jeg kom hjem godt midnat var han kun lige fremme for at hilse og så ind under dugen... for at gemme sig igen.

I nat gik det ret hårdt for sig her i kvarteret, så han er ikke helt kommet sig over nytåret endnu - men herregud.. nu er der også et helt år til næste gang smiley

• #4   1. jan 2022 Jeg håber i er landet godt i 2022, det er vi, mine løfter lige hovedet hvis det siger bang tæt på, så jeg tager ned til min datter og børnebørn med god samvittighed, men er hjemme igen ca kl 10, jeg holder ikke så længe som børnebørnene smiley smiley og idag er den 3 julefødselsdag så afholdt, så nu står den på afslapning for mig og drengene smiley

• #5   1. jan 2022 Vi har en hund, der bestemt mener, at nytår burde skydes og graves ned. Så i år var han så dopet, at han sov fra det værste.

Kattene tager det generelt fint.

• #6   2. jan 2022 Godt nytår til jer alle. Min den yngste Maggie var lidt bange i starten, men vænnede sig til det. Der bliver ikke skudt så meget her hos os smiley

Kommentér på:
Endelig overstået

Annonce