Hjælp til de hjemløses hunde. {{forumTopicSubject}}
Hvis der er nogen der er gode med nål/tråd/symaskine så sender jeg lige denne mail videre til jer dyreelskere
"INDSAMLING TIL DE HJEMLØSES HUNDE
GladeVovser.dk og Hundens-Ven.dk har i samarbejde med Hus Forbi, startet en indsamling til de hjemløses hunde. DE FRYSER!!
Hundetøj, Dækkener, presenninger, ligge underlag, seler, halsbånd, hundesnore, foder, godbidder, tæpper, soveposer m.m.
Det ville være en kæmpe hjælp, hvis nogen kan sy vandtætte ligge underlag og hunde dækkener.
Man kan bruge voksduge eller regntøj udvendigt, og rullemadresser, fleece tæpper eller vat tæpper som foer indvendigt.
Inleverings adresse: Bøllegård alle 23, i Emdrup (KBH NV). Ring til mig: 60162038 (Wickie Zebitz)"
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 52
Men jeg vil gå ud fra at når de laver dette tiltag i samarbejde med Hus Forbi (de hjemløses eget blad) så tror jeg da de har ytret ønske om det. Og et hundedækken fylder ikke meget - plus de kan skille sig af med det igen når de ikke længere har brug for det, eftersom det jo ikke er dyre sager de beder om.
Så ja vi er fuldt ud enige med de store ting, men et hundedækken er ikke uoverkommeligt, og min erfaring er, at de hjemløse oftest tænker på dyrene først og dem selv bagefter, så mon ikke de kan finde en plads, om ikke andet så på hunden
Jeg er desværre født med 10 tommelfingre, så jeg ville højst sandsynligt få syet et par fingre sammen, så jeg har doneret lidt materialer i stedet for.
Hjælp til de hjemløses hunde.