Stæler de ??? Hjælp {{forumTopicSubject}}
Hejsa ....
jeg sidder her og tænker ... Jeg vil meget gerne udstille min nye flotte skovkat .... men jeg er lidt bekymret ...
Som bekendt skal man have en masse masse ting med på udstilling til sin kat...
Hvis man udstiller alene har du jo selvfølgelig ikke mulighed for at bære alle tingene på en gang mens du skal i gennem dyrelæge kontrollen .... hvad gør du så med din misser mens du henter resten af tingene i bilen feks ???????
Kan folk finde på at stæle ens kat eller ting ????
Jeg har aldrig prøvet det før men ville blive ekstremt ked hvis min misser forsvandt mens jeg hentede resten af tingene.....
håber nogle af de erfarne udstillere kan hjælpe med at besvare mine spørgsmål ....
mvh diana
på forhånd tak
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Ellers kan du lade ham være i bilen, mens du henter bagagen ind.
God udstilling
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Og hvis du ligger dine ting helt under bordet og tager dine penge og evt. din mobil med dig, burde der ikke være noget folk har den større lyst til at stjæle, da de for det meste allerede har det i forvejen
Sidste år var jeg selv afsted med min huskat, og jeg fik ikke stjålet noget (ikke engang min mobil, som jeg havde glemt på burdet da han skulle bedømmes :))
Jeg havde alt mit skrammel med ind til dyrlæge kontrollen *g* Det blev bare stående ved den ene side
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 2 Svar: 2
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Stæler de ??? Hjælp