{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Stæler de ??? Hjælp {{forumTopicSubject}}

Hejsa ....
jeg sidder her og tænker ... Jeg vil meget gerne udstille min nye flotte skovkat .... men jeg er lidt bekymret ...

Som bekendt skal man have en masse masse ting med på udstilling til sin kat...

Hvis man udstiller alene har du jo selvfølgelig ikke mulighed for at bære alle tingene på en gang mens du skal i gennem dyrelæge kontrollen .... hvad gør du så med din misser mens du henter resten af tingene i bilen feks ???????

Kan folk finde på at stæle ens kat eller ting ????

Jeg har aldrig prøvet det før men ville blive ekstremt ked hvis min misser forsvandt mens jeg hentede resten af tingene.....

håber nogle af de erfarne udstillere kan hjælpe med at besvare mine spørgsmål ....

mvh diana

på forhånd tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stæler de ??? Hjælp
  • #2   15. aug 2009 Bed du en af de nærmeste i køen om at kigge efter ham, mens du henter bagagen.
    Ellers kan du lade ham være i bilen, mens du henter bagagen ind.

God udstilling smiley

• #3   15. aug 2009 Jeg har aldrig hørt om en kat er blevet stjålet hos en katte udstilling smiley

Og hvis du ligger dine ting helt under bordet og tager dine penge og evt. din mobil med dig, burde der ikke være noget folk har den større lyst til at stjæle, da de for det meste allerede har det i forvejen smiley

Sidste år var jeg selv afsted med min huskat, og jeg fik ikke stjålet noget (ikke engang min mobil, som jeg havde glemt på burdet da han skulle bedømmes :))

Jeg havde alt mit skrammel med ind til dyrlæge kontrollen *g* Det blev bare stående ved den ene side smiley

• #6   16. aug 2009 hejsa .... mange tak for jeres svar .... det lyder jo som om det er sikkert nok at tage afsted .... ja det er min flotte mis på profil billedet som jeg skal udstille .... hun er krid hvid med flot lige profil, blå øjne og hørende. Hun har en flot lang hvid pels allerede og flotte tufter.... karina H det var da egentlig ikke nogen helt dårlig ide med sådan en trolley .... tror jeg vil kigge på noget af det samme

• #7   16. aug 2009 Hvis jeg har meget med, tagerj eg mine katte og og tjekker dem ind og sætter dem ved deres bur,og henter så resten af mine ting..og der er ingen der har taget mine katte..

• #8   16. aug 2009 Karina H - kat i den ene hånd og kuffert i den anden? Den skal jo alligevel være i transportburet indtil den har været igennem dyrlæge kontrollen og skal hen i sit bur..

Kommentér på:
Stæler de ??? Hjælp

Annonce