{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
888 visninger | Oprettet:

Forkølelse eller lungebetændelse? {{forumTopicSubject}}

Jah, jeg var syg de sidste par dage med forkølelse, men er her til aften begyndt at tvivle lidt på om det bare er forkølelse. Jeg snotter ikke mere og nyser heller ikke mere, men jeg hoster stadigt en hel del og min vejrtrækning er ikke den bedste her til aften. Jeg kan ikke trække vekret synderligt dybt, uden at begynde at hoste slim op. Når jeg hoster, gør det djævle ondt i min ryg og brystkasse.

Jeg har aldrig haft lungebetændelse før. Har kun set min søster været plaget af det i en måneds tid, for 3 år siden.
Er der nogen der kan sige noget om hvad det er jeg render rundt med?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkølelse eller lungebetændelse?
  • #1   25. sep 2010 Skal til lægen på mandag. Vil bare gerne finde ud af hvordan jeg lige kommer igennem weekenden her.

• #2   25. sep 2010 det kan godt lyde som en lungebetændelse

• #3   26. sep 2010 jeh har haft dobbeltsidet kold lungebetændelse og jeg gik med det flere måneder hvor jeg bare mente at jeg havde et problem med min vejrtrækning
    men da jeg kom til lægen dog med noget andet så sagde han at det var det jeg havde
    så nogen gange ka man ha en lungebetændelse hvor man bare tror man er forkølet
    men mucolysin tror det er sådan det staves er rigtig godt til at løsne hvis der sidder noget i lungerne
    3 brus tabletter i døgnet

• #4   26. sep 2010 Hmm. Kan godt være det så bare er et eller andet hurtigt flureret, hvis man ikke er i nogen form for tvivl om man har lungebetændelse hvis man har det! For jeg har det sådan set rimeligt OK, bortset fra jeg ikke kan trække vejret særligt dybt og hoster slim op.

• #5   27. sep 2010 Takker! smiley

Sidder lige og drikker min morgenkaffe nu her, og håber på jeg får bare LIDT af min stemme tilbage igen. Den mistede jeg i nat, mens jeg lå og sov. Jeg er sgu værre at høre på end en sur gammel hankat lige nu. MIn stemme er RÆDSELSFULD!!! Hehehehe

Kommentér på:
Forkølelse eller lungebetændelse?

Annonce