Sikke en forskrækkelse! :-( {{forumTopicSubject}}
Har hele formiddagen kunnet høre en alarm, og har ikke kunnet finde den (Det skal siges at vi lige er flyttet, så den kunne jo evt. ligge i en flyttekasse).
Her for en halv times tid siden begyndte jeg så at lede efter den igen, og kunne pludselig høre højlydt grynten, den lyd fik jeg så lokaliseret med det samme, det var to af vores dejlige killinger, der havde fået sig viklet så godt ind i min vasketøjspose at de ikke kunne få vejret.
Jeg løb med det samme hen og fik dem befriet, og i det samme jeg gjorde det, angreb deres far mig, og har lavet så dybe mærker i mine ben at blodet stadigvæk løber.
Havde slet ikke tænkt over det med posen, jeg plejer altid at folde dem sammen og ligge dem øverst i et skab.
Har det så dårligt med det, tænk hvis der var sket dem noget alvorligt!
Og kan Hawkeye's reaktion være for at beskytte hans killinger? For han har aldrig angrebet mig før, han er så stille og rolig normalt...
jul 2010
Følger: 67 Følgere: 64 Katte: 7 Emner: 31 Svar: 1.206
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
Marianne - Ja, gik fuldstændig i panik, det er jo mine små babyer, ved nu for fremtiden at poserne skal pakkes væk med det samme!
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 2 Emner: 40 Svar: 189
Det havde jeg så lige glemt
Men alle misserne har det heldigvis godt nu, er godt igang med at gennemtæve hinanden
Sikke en forskrækkelse! :-(