{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
834 visninger | Oprettet:

Falske mennesker!! {{forumTopicSubject}}

Ja som jeg skrev tidligere så har vi fået en ny lejlighed og vi glæder os virkelig meget til at flytte så vi kan få noget mere ro, og ikke mindst noget mere plads.. Jeg sagde for et par måneder siden min halvpart op på den hest jeg havde da jeg ikke havde lysten mere, og fordi min depression bare er blevet værre, og jeg har brug for ro, at økonomien er stram er også en faktor da jeg går på sygedagpenge og min kæreste også gør.. Skrev så på facebook at jeg glædede mig til vi skulle flytte, og at jeg elsker min kæreste overalt på denne jord smiley Så skrev hende som havde hesten at det undrede hende at vi kunne flytte når jeg ikke kunne finde råd til parten, men selvom jeg har været 100 % ærlig overfor hende, så kan jeg ikke se hvad hendes kommentar skulle til for.. Et eller andet sted kan hun vel være ligeglad, for de har allerede fundet en anden part til hesten, men føler mig bare enormt skuffet over hendes manglende evne til at glæde sig på vores vegne.. Har virkelig gjort meget for hende og støttet hende i ja næsten alt, og forsvaret hende hvis der har været noget, også selvom jeg ikke var enig med hende.. Har simpelthen valgt at udelukke hende og hendes kæreste fra mit liv nu.. Har i prøvet noget ligende?? Gider bare ikke flere falske mennesker som bare udnytter en på den måde!! Synes det er mega belastende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Falske mennesker!!
  • #1   19. maj 2010 kender det skam godt hade en veninde som har nogle poblemer sygisk og har hjolped hin meget selvom det har vert svert og støtted hin i ting jeg ikke mente var helt ok. så var vi så i byen og det var hyggelig lige til hin blev for fuld og gik amork på en fyr bagefter støtted jeg hin og hun ville hend på skadestuen og sad da med hin i 1 time som det nu tog med de værste tømmermænd bagefter hørte jeg ik fra hin i 3 uger selv om jeg prøved at skrive så endelig fik jeg besked fra hin om at hin ikke havde anset mig som en veninde længe og vi ikke var gode for hinanden og hun ville smide min jakke ud som jeg havde glemt hos hin for hun ville ikke se mig igen. var mega sjokked og er det skam stadi ander ikke hvad der skyldes hin pluselig blev sådan men har ikke snakked med hin siden sider ikke mere de poblemer .

• #2   19. maj 2010 oki der godt nok mange stavefejl sss håber man kan læse det sss

• #3   19. maj 2010 Hun er bare tøsse fornærmet over du ikk ville betale for at ride hendes hest mere..
    Sådan er nogen mennesker bare

• #4   19. maj 2010 Ditte: Jeg kunne sagtens læse det, og kan da også godt forstå du er frustreret over det.. Tænk at dem man havde regnet for ens venner vender en ryggen på den måde!! Det er utroligt..

Camilla: Ja det tror jeg også.. Jeg tog endda begge hendes heste hver gang jeg var derude, og det var først da jeg begyndte at sige fra at det startede.. Men synes da bare ikke det burde være sådan

• #5   19. maj 2010 ja har det sådan mine veninder vil jeg sku gøre alt for de betyder utrolig meget for mig og så finde ud af man ikke beyder noget af hin her overhoved og hun var min besteveninde så CJOK

• #6   19. maj 2010 Ja det er da lidt af et chok når man finder ud af at man åbenbart ikke betyder noget som helst for den person!!!

• #7   20. maj 2010 Kære Linda...

Husk det er hende der har et´problem... Ikke dig smiley

Hun er ikke dine tanker værd smiley

• #8   20. maj 2010 Jeg prøver, men synes da ikke det hjælper på min tilstand at hun skal lade hendes vrede gå ud over mig.. Har jo ikke gjort hende noget smiley Hendes kæreste har også skrevet til mig om hvorfor og at jeg var falsk!! Så nu har jeg simpelthen valgt at boykoitte dem og så må de sq sejle i deres egen sø!!!

• #9   20. maj 2010 Nogen mennesker er bare sådan dem skal man abre holde sig fra har jeg lært på den hårde måde...
    Har selv hest.

• #10   20. maj 2010 Ja det har du ret i, og jeg holder mig bare fra dem fra nu af.. Synes heste verdenen er en snobbet verden og meget egoistisk.. Er egentlig glad for mit valg nu, og fortryder det slet ikke

• #11   20. maj 2010 Heste verden er en utrolig forfærdelig verden det helt sikkert dyrene fantastisk men knap det samme med menneskerne..

Kommentér på:
Falske mennesker!!

Annonce