{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

hvad skal i ?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Jeg vil lige høre, hvad i skal nytårasaften alle sammen... ??

Vi skal ud til nogen mennesker vi ikk kender faktisk.. smiley Jeg ved hvem det er, men der kommer nogen af vores venner derud os, og det er derigennem vi er blevet indviteret.. smiley Så det glæder jeg mig til, rigtig meget faktisk...

Og hvad gør i med jeres dyr, den aften??

Vores katte går inde og jeg regner med at de får en lille radio ud til dem meddæmpet musik så de ikk kan høre alt det bang bang udenfor...
Hundene, er ovre i stalden,og de får os en radio over, som de kan høre på, så kan de heller ikk høre alt det larm udenfor... smiley
Hestene, kan vi ikk gøre så meget ved, da de går i løsdrift,og selv bestemmer om de er ude eller inde... men de får hver en sæk med 25 kg julerødder,så har de lidt og lave mens alt larmen står på...

knus Mia

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal i ??
  • #1   30. dec 2005 jeg gtager mine dyr ind på mit værelse tager gardinet for og sætter stille musik på og snakker roligt til dem...jeg går ikke ud med min hund senere end 18-19 tide...har læst på en hjemmeside...

• #2   30. dec 2005 Tja, det bliver til en hygge middag med familien og efter braget daffer brormand og jeg nok i byen smiley

Dyrene er selvfølgelig inde om aftenen. Som regel i kælderen da der er mindst lys og larm fra raketterne, og får fyldt madskålene lige op til kl. 12 smiley

Samba-kat plejer at ligge under en seng eller ligende og kommer så ud når det stilner lidt af. Jana (hunden) er bedøvende ligeglad! Og ja så er det jo lidt spændende hvordan Carla tager det smiley

• #3   30. dec 2005 Jeg starter med at spise med mine forældre og naboer, derefter tager jeg til fest med dem fra min klasse... Det skal nok blive sjovt smiley

• #4   30. dec 2005 Vi holder nytårsfest for ialt 10 personer os selv inkluderet. Med 3 retters hjemmelavet menu og hele svineriet indenfor vin, champagne og alkohol. Super hyggeligt. Kattene og hunden bliver lukket nede i soveværelset med adgang, mest for kattene, til garderobeskabene. De er ikke så bange for bragene. Når de ligger i stuen og der fyres noget af nede på gaden, kigger de op og falder i søvn igen.

• #5   30. dec 2005 Hahaha... Hvor lyder det hyggeligt Karina.. Har du plads til os andre også? *LOL*

Kommentér på:
hvad skal i ??

Annonce