hvad skal i ?? {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Jeg vil lige høre, hvad i skal nytårasaften alle sammen... ??
Vi skal ud til nogen mennesker vi ikk kender faktisk.. Jeg ved hvem det er, men der kommer nogen af vores venner derud os, og det er derigennem vi er blevet indviteret.. Så det glæder jeg mig til, rigtig meget faktisk...
Og hvad gør i med jeres dyr, den aften??
Vores katte går inde og jeg regner med at de får en lille radio ud til dem meddæmpet musik så de ikk kan høre alt det bang bang udenfor...
Hundene, er ovre i stalden,og de får os en radio over, som de kan høre på, så kan de heller ikk høre alt det larm udenfor...
Hestene, kan vi ikk gøre så meget ved, da de går i løsdrift,og selv bestemmer om de er ude eller inde... men de får hver en sæk med 25 kg julerødder,så har de lidt og lave mens alt larmen står på...
knus Mia
nov 2005
Følger: 12 Følgere: 11 Katte: 4 Emner: 99 Svar: 441
jul 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 28 Svar: 191
Dyrene er selvfølgelig inde om aftenen. Som regel i kælderen da der er mindst lys og larm fra raketterne, og får fyldt madskålene lige op til kl. 12
Samba-kat plejer at ligge under en seng eller ligende og kommer så ud når det stilner lidt af. Jana (hunden) er bedøvende ligeglad! Og ja så er det jo lidt spændende hvordan Carla tager det
nov 2004
Følger: 31 Følgere: 30 Katte: 3 Emner: 42 Svar: 255
jun 2005
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 8 Svar: 166
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 7 Katte: 2 Emner: 41 Svar: 693
hvad skal i ??