{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal I i aften?
  • #1   31. dec 2009 Vi skal ud til mine forældrer og sidde og små hygge og ha rigtig god mad :o)

• #2   31. dec 2009 vi skal op til overboen, hun har en datter der også er fra maj ligesom min, så vi skal ikek drikke det store smiley

• #3   31. dec 2009 Hejsa,

Jeg skulle egentlig have været sammen med et hold veninder og venner, men nu da jeg lige har fået mig en lille ny Tomiss Noni og min søn gerne vil være hos mig Nytårsaftener (og ikke hos far) er planerne blevet ændret her i går. Nytårsaften bliver således tilbragt hjemme sammen med min 13 årige søn og Tomiss Noni smiley

Højest sandsynlig får vi besøg af et par naboer senere når det nye år nærmer sig så vi sammen kan skåle det nye år ind - en rigtig hyggelig tradition smiley

Knus Gitte

• #4   31. dec 2009 Jeg skal være hjemme hos dyrene , ha et par gæster til spisning og passe mit barnebarn .

Har bagt kransekage og dyppet jordbær i chokolade . Vi skal så bare hygge med god mad , lidt godter og en masse godt humør .

GODT NYTÅR ALLE I DEJLIGE MENNESKER HERINDE ;o)

• #5   31. dec 2009 det lyder til alle skal hygge sig:-)

jeg skal sove lidt nu her:-) for mike er jo syg og skal ud og tisse hver 4 time. os om natten.... og i nat kl 1. skal jeg over til nogle venner og lukke deres hunde ud og tisse:-)

• #6   31. dec 2009 godt nytår til alle:-)

• #7   31. dec 2009 Vi skal bare sidde hjemme,
    vi har 3 killinger & 2 hvalpe, alle fra i år, så vi får et vennepar på besøg, og så skal vi have noget god mad.
    Så vi skal på ingen måde noget vildt i aften,
    bare være her for vores dyr. (:

Godt nytår til jer alle.

• #8   31. dec 2009 Stor fest iaften hele hytten fyldt med folk, skal nok blive godt smiley Hav et godt nytår

• #9   31. dec 2009 vi er hjemme og festen er allerede i gang her... skål og godt nytår til jer alle:)

• #10   31. dec 2009 drikker hjernen i skoen... og håber på at kurt (hader bang bang) bliver under sengen hvor han plejer at gemme sig nytårs aften... ( tænder lys og trækker gardiner for + musik)

• #11   31. dec 2009 Vi har startet dagen med at have 34 børn som skød nytår ind, Så der røg lige 34 plader chokolade. Det var rigtig hyggeligt. Her i aften skal jeg og kæresten og min svorger hygge med en 3 retters menü noget godt musik i tv ´et nyde en hyggelig stille aften med vores katte og hunde. Hader selv nytår med alt det skyderi, så det er bandlyst her i huset.

• #12   31. dec 2009 vi skal til min kærestes forældre.og have fondue..

• #13   1. jan 2010 Vores børn er blevet store, at mor og far ikke længere er så spændende at være sammen med en nytårsaften. Så min mand og jeg har været alene for første gang siden 1986.

Da vores hund er bange for alt skyderi, har vi fravalgt alt spøg og skæmt, så vi fik noget godt at spise og hyggede os med et glas rødvin og film.

Jeg må sige det er skønt, man ikke skal starte den første dag i det nye år med at rydde op gøre rent.

• #14   1. jan 2010 jeg har os haft en stille og rolig aften i går. men haft en dag i dag som havde man tømmermænd. har ik lavet meget. jo gjort rent osv:-)

men en rigtig hjemmedag:-)

Kommentér på:
Hvad skal I i aften?

Annonce