658 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Sommertid"
Sommertid!
Jeg vil lige minde om at, det er i nat, I skal huske at stille urene 1 time frem ;o) Jeg ser frem til dejlige lyse aftener og kan heldigvis sove længe imorgen.
Jeg vil lige minde om at, det er i nat, I skal huske at stille urene 1 time frem ;o) Jeg ser frem til dejlige lyse aftener og kan heldigvis sove længe imorgen.
Skrevet af: Miemiv L - 26. mar 2011
Sommertid .-)
Husk det nu er i nat i skal sætte jeres ure frem :-)) Måske er sommeren på vej jaaaaa
Husk det nu er i nat i skal sætte jeres ure frem :-)) Måske er sommeren på vej jaaaaa
Skrevet af: Lena H C - 25. mar 2006
sommertid- kllingetid
så er sommeren ved at være over os, det plejer at betyder killingetid. jeg er ikke udepå at ponke dem som godt ved hvad det indenbære at får killinger.. Men nu kommer den tid hvor de kære katte...
så er sommeren ved at være over os, det plejer at betyder killingetid. jeg er ikke udepå at ponke dem som godt ved hvad det indenbære at får killinger.. Men nu kommer den tid hvor de kære katte...
Skrevet af: Hanne ^-^¨med løver og løvinder. - 2. maj 2009
Spar penge på din forsikring
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 76 Katte: 5 Emner: 112 Svar: 683
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Vær ekstra opmærksom på dyr, der krydser vejene.
De ved nemlig ikke, der er noget, der hedder sommertid, og følger deres indre ur.
nov 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Katte: 1 Emner: 79 Svar: 1.357
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
Sommertid