698 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Sommertid"
Sommertid!
Jeg vil lige minde om at, det er i nat, I skal huske at stille urene 1 time frem ;o) Jeg ser frem til dejlige lyse aftener og kan heldigvis sove længe imorgen.
Jeg vil lige minde om at, det er i nat, I skal huske at stille urene 1 time frem ;o) Jeg ser frem til dejlige lyse aftener og kan heldigvis sove længe imorgen.
Skrevet af: Miemiv L - 26. mar 2011
Sommertid .-)
Husk det nu er i nat i skal sætte jeres ure frem :-)) Måske er sommeren på vej jaaaaa
Husk det nu er i nat i skal sætte jeres ure frem :-)) Måske er sommeren på vej jaaaaa
Skrevet af: Lena H C - 25. mar 2006
sommertid- kllingetid
så er sommeren ved at være over os, det plejer at betyder killingetid. jeg er ikke udepå at ponke dem som godt ved hvad det indenbære at får killinger.. Men nu kommer den tid hvor de kære katte...
så er sommeren ved at være over os, det plejer at betyder killingetid. jeg er ikke udepå at ponke dem som godt ved hvad det indenbære at får killinger.. Men nu kommer den tid hvor de kære katte...
Skrevet af: Hanne ^-^¨med løver og løvinder. - 2. maj 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Installation af vaskemaskine og tørretumbler 625 kr.
- Min knap på min tørretumbler har sat sig fast. 599 kr.
- Skift emhætte og opsæt gardin 1.300 kr.
- Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
- Resetting Philips hue spots 750 kr.
- Tilslutning af komfur 800 kr.
okt 2006
Følger: 8 Følgere: 75 Katte: 5 Emner: 112 Svar: 683
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.740
Vær ekstra opmærksom på dyr, der krydser vejene.
De ved nemlig ikke, der er noget, der hedder sommertid, og følger deres indre ur.
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.112
Sommertid