Hvad skal jeg dog gøre ? {{forumTopicSubject}}
Mig og min kæreste er gået fra hinanden med det resultat at han igår troppede op i vores lejlighed med otte store gutter og tog alle hans ting i lejligheden - og min daværende kæreste overfaldt mig ..
Jeg tog så på skadestuen igår og det viser sig at han har :
Forstuvet nogle af mine ribben
Forstuvet min pegefinger
Fået forvreddet min arm
Fået sår på mine ben
Jeg vil rigtig gerne anmelde ham, men jeg bor stadig i vores lejlighed med kattene og han gav mig aldrig nøglen da han var her. Jeg aner ikke hvad han kan finde på at gøre hvis han fandt ud af at jeg havde anmeldt ham. <b>Men skal og kan jeg vente med at anmelde ham til jeg er væk fra lejligheden?</b> ( drejer sig om fjorten dage en måned ) når jeg nu har været på sygehuset og fået en seddel på de skader han har forvoldt mig.
Jeg har fået lov til at låne min mosters kælder, men der må kattene ikke komme med og de er det eneste jeg har tilbage så vil virkelig ikke undvære dem eller skulle skille mig af med dem ..
Jeg vil rigtig gerne have nogle råd, for aner ikke hvad jeg skal gøre. 0g er nervøs for mit og kattenes liv - for hvis han kan finde på at overfalde mig sammen med sine venner, hvad kan han mon så mere finde på ?
-Jeg føler bare at verden går imod mig og der snart ikke er mere at stille op ..
maj 2007
Følger: 24 Følgere: 40 Katte: 10 Emner: 141 Svar: 7.121
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 184
Da han var her med sine venner ødelagde de skabslåger i køkkenet - lavede store huller i væggende osv .. Så tror desværre ikke det nok kun med låse ..
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 6 Katte: 9 Emner: 16 Svar: 139
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 33 Katte: 3 Emner: 154 Svar: 2.847
Har du ikke noget familie, eller en god ven/veninde du kan bo hos? Også så du ikke skal være alene..
Håber han får hvad han fortjener, sådan et møgsvin (undskyld sproget, men det er han sgu..)
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Katte: 2 Emner: 51 Svar: 341
Meld ham så han kan lære, at sådan opfører man sig ikke....
Skift låsen, få et politi-tilhold mod ham og
bed en ven bo hos dig den korte periode, du stadig må bo i lejligheden, så du kan føle dig mere tryg....
Sådan eèn som ham, burde have et lag tæsk af en flok kvinder........
Håber alt det bedste for dig....
Han har vist underkuet dig nok....lad ham ikke fortsætte.....MELD HAM
feb 2009
Følger: 44 Følgere: 41 Katte: 2 Emner: 51 Svar: 341
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Katte: 3 Emner: 14 Svar: 137
Mænd! tror bare de ejer det hele og kan det hele!
sep 2008
Jeg har også væøret på komunnén og blevet skrevet op til en akutbolig - Sidste torsdag og har i dag fået en lejlighed. Den kan jeg overtage fra den 15/11 - så det er vidst bare den jeg tager.
Hvad mine katte angår tror jeg at jeg bliver nød til at lade dem komme lidt på ferie hos en veninde - til jeg er kommet på plads med alle praktiske ting osv .. Med det der stadig er ( undskyld ) noget lort er at min ekskæreste også skylder mig penge. vi snakker mellem 55 - 75 tusind . Hvordan pokker kan jeg dig få dem, og endnu værre, får jeg mon overhovedet nogen ..
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.524
sep 2008
Hvad skal jeg dog gøre ?