{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg dog gøre ? {{forumTopicSubject}}

Mig og min kæreste er gået fra hinanden med det resultat at han igår troppede op i vores lejlighed med otte store gutter og tog alle hans ting i lejligheden - og min daværende kæreste overfaldt mig ..

Jeg tog så på skadestuen igår og det viser sig at han har :

Forstuvet nogle af mine ribben
Forstuvet min pegefinger
Fået forvreddet min arm
Fået sår på mine ben

Jeg vil rigtig gerne anmelde ham, men jeg bor stadig i vores lejlighed med kattene og han gav mig aldrig nøglen da han var her. Jeg aner ikke hvad han kan finde på at gøre hvis han fandt ud af at jeg havde anmeldt ham. <b>Men skal og kan jeg vente med at anmelde ham til jeg er væk fra lejligheden?</b> ( drejer sig om fjorten dage en måned ) når jeg nu har været på sygehuset og fået en seddel på de skader han har forvoldt mig.

Jeg har fået lov til at låne min mosters kælder, men der må kattene ikke komme med og de er det eneste jeg har tilbage så vil virkelig ikke undvære dem eller skulle skille mig af med dem ..

Jeg vil rigtig gerne have nogle råd, for aner ikke hvad jeg skal gøre. 0g er nervøs for mit og kattenes liv - for hvis han kan finde på at overfalde mig sammen med sine venner, hvad kan han mon så mere finde på ?

-Jeg føler bare at verden går imod mig og der snart ikke er mere at stille op .. smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg dog gøre ?
  • #1   30. okt 2009 Skift låsene ud og så anmeld ham smiley

• #3   30. okt 2009 Vi bor sådan så han bare kan smadre vinduerne og komme ind og han har truet med det før.

Da han var her med sine venner ødelagde de skabslåger i køkkenet - lavede store huller i væggende osv .. smiley Så tror desværre ikke det nok kun med låse .. smiley

• #4   30. okt 2009 skynd da at finde et sted at bo hvor du ved der er andre i nærheden til at hjælpe dig evt hvis han evt skulle komme forbi han lyder som en der trænger til krisehjælp du risikere jo at han ikke kun tæver dig næste gang smiley og du må endelig ikke være bange for at anmelde den mand mest for din egen skyld så vis du ikke er bange for ham

• #5   30. okt 2009 Anmeld ham! Du har jo bevis på de skader han har forvoldt dig, det skal han ikke slippe godt fra. Du kan få hjælp fra politiet og evt, krisehjælpscenter for voldsramte kvinder.

Har du ikke noget familie, eller en god ven/veninde du kan bo hos? Også så du ikke skal være alene..

Håber han får hvad han fortjener, sådan et møgsvin (undskyld sproget, men det er han sgu..)

• #6   30. okt 2009 Anmeld ham og få et polititilhold på ham. Idioter som ham og hans venner skal bare ikke slippe afsted med det.

• #7   30. okt 2009 Hvad er det dog for nogle dårlige mennesker, din eks og hans venner.....
    Meld ham så han kan lære, at sådan opfører man sig ikke....
    Skift låsen, få et politi-tilhold mod ham og
    bed en ven bo hos dig den korte periode, du stadig må bo i lejligheden, så du kan føle dig mere tryg....
    Sådan eèn som ham, burde have et lag tæsk af en flok kvinder........
    Håber alt det bedste for dig....
    Han har vist underkuet dig nok....lad ham ikke fortsætte.....MELD HAM

• #8   30. okt 2009 ....eller opmagsiner dine ting hos din moster, og kom her og bo sammen med dine katte......

• #9   31. okt 2009 Hvorfor pokker tænder han sådan af på dig??
    Mænd! tror bare de ejer det hele og kan det hele!

• #10   6. nov 2009 Jeg har været hos dansk politi og de siger at de skal have tre - fire anmeldlser imod ham - inden de vil tage det seriøst .. Men har så også snakket med det svenske politi og de siger at ligeså snart jeg er flyttet så kan jeg melde ham . og så vidt jeg forstod så tager de vold mere seriøst end voldtægt i dk .

Jeg har også væøret på komunnén og blevet skrevet op til en akutbolig - Sidste torsdag og har i dag fået en lejlighed. Den kan jeg overtage fra den 15/11 - så det er vidst bare den jeg tager.

Hvad mine katte angår tror jeg at jeg bliver nød til at lade dem komme lidt på ferie hos en veninde - til jeg er kommet på plads med alle praktiske ting osv .. Med det der stadig er ( undskyld ) noget lort er at min ekskæreste også skylder mig penge. vi snakker mellem 55 - 75 tusind . Hvordan pokker kan jeg dig få dem, og endnu værre, får jeg mon overhovedet nogen ..

• #12   6. nov 2009 åh nej dog... hvad fanden er der sket siden han kan finde på sådan noget??? Sådan... Jeg har slet ikke bandeord nok for det jeg vil sige om ham !!£[{&#¤}!!! Du skal bare væk derfra så hurtigt som muligt.... Ang kattene, så få dem hjem til din veninde, og så anmeld ham. Ej jeg kan slet slet ikke fatte det. Det må han ikke slippe godt afsted med. Har du dokumentation for de penge han skylder dig, på nogen som helst måde? Kender du ikke nogle store typer, som kan spørge efter dine penge for dig?

• #13   12. nov 2009 har intet skrevet ned med hvad han skylder desværre ,, .. smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg dog gøre ?

Annonce