Projekt VIRKELIG VIGTIGT !!!!! {{forumTopicSubject}}
Hej alle vi er i gang med projekt og vi vil gerne have at i svare på de her spøgrsmål hvis i vil
Køn: Dreng______. Pige______.
Alder: ________
Spørgsmål:
Hvorfor tror du der er en stigning på kræft? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Er du bange for kræft eller er du ligeglad?
Ja jeg er bange_______ Nej jeg er lidt lige glad_______
Tænker du tit på kræft i din værd dag? Ja______. Nej______.
Syntes du der er for lidt fokus på kræft? Ja_______. Nej_______.
Syntes du at der skal mere fokus på kræft? Ja_______. Nej_______.
Syntes du at behandlingsmetoderne er gode nok til at kurere kræft? Ja. _____. Nej_____.
Hvorfor tror du at vi er det land i verden med flest kræft patienter?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Følger du rådne fra sundhedsstyrelsen og levere sundere i din værd dag hvis ja hvad gør du?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ved i hvordan kræft virker? Ja_______. Nej_______.
Syntes du at det er rimeligt at der er så lang en kø på en kræft behandling? Ja____. Nej____.
Ca. en 1/3 af alle kræfttilfælde kunne undgås hvis vi stoppede med at ryge, spiste mindre fed mad og dyrkede en ½ times motion om dagen. Når vi ved dette hvordan tror du at det kan være at mange ikke tænker på deres livsstil? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 3 Emner: 4 Svar: 2
Kamilla118@yahoo.dk
okt 2009
Følger: 62 Følgere: 58 Katte: 7 Emner: 8 Svar: 37
Alder: ____12____
Spørgsmål:
Hvorfor tror du der er en stigning på kræft?
Fordi folk ikke tænker sig om, og tager alt muligt der er med til at give kræft!
Syntes du der er for lidt fokus på kræft? Ja__x_____. Nej_______.
Syntes du at der skal mere fokus på kræft? Ja___x____. Nej_______.
Syntes du at behandlingsmetoderne er gode nok til at kurere kræft? Ja. _____. Nej_x____.
Ved ik.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ved i hvordan kræft virker? Ja_______. Nej___x____.
Syntes du at det er rimeligt at der er så lang en kø på en kræft behandling? Ja____. Nej__x__.
Ca. en 1/3 af alle kræfttilfælde kunne undgås hvis vi stoppede med at ryge, spiste mindre fed mad og dyrkede en ½ times motion om dagen. Når vi ved dette hvordan tror du at det kan være at mange ikke tænker på deres livsstil?
Ved ik, måske tænker de bare ikke på konsekvenserne.. ?
Håber jeg kunne hjælpe med dine spørgsmål!! :D<3
feb 2008
Følger: 38 Følgere: 35 Katte: 6 Emner: 38 Svar: 476
Alder: ____35____
Spørgsmål:
Hvorfor tror du der er en stigning på kræft? ____folks livstil____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Er du bange for kræft eller er du ligeglad?
Ja jeg er bange___x____ Nej jeg er lidt lige glad_______
Tænker du tit på kræft i din værd dag? Ja__x____. Nej______.
Syntes du der er for lidt fokus på kræft? Ja___x____. Nej_______.
Syntes du at der skal mere fokus på kræft? Ja__x_____. Nej_______.
Syntes du at behandlingsmetoderne er gode nok til at kurere kræft? Ja. _____. Nej_x____.
__livstil______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Følger du rådne fra sundhedsstyrelsen og levere sundere i din værd dag hvis ja hvad gør du?
___spiser fedtfattigt______________motionere_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Ved i hvordan kræft virker? Ja____x___. Nej_______.
Syntes du at det er rimeligt at der er så lang en kø på en kræft behandling? Ja____. Nej__x__.
Projekt VIRKELIG VIGTIGT !!!!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside