{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Ipzie er endelig afsat. {{forumTopicSubject}}

Ja så lykkes det endelig at finde det rette hjem til Ipzie, der har været et rigtig sødt par og se ham i dag og for engang skyld var det nogen han kunne lide!!! Så Ipzie flytter til Amager 1 januar, jeg har valgt at beholde ham indtil da jeg ikke synes han skal opleve sin første nytårsaften et sted han ikke er tryg, så hellere beholde ham her indtil det er overstået og så kan han få en god start hos sin nye familie.

Jeg beholder jo også Chira indtil starten af Januar.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ipzie er endelig afsat.
  • #1   23. dec 2006 Tusind tak Britta, ja det kunne aldrig falde mig ind at flytte mine katte lige op til jul eller nytår, der skal være ro på når de flytter så de får en god start på deres nye liv..

Jeg er også super glad for at det endelig er lykkes at finde gode hjem til både Ipzie og Chira, det bliver meget hårdt at gå af med dem især med Chira fordi jeg er så knyttet til hende, men hun har det ikke godt her.

Jeg håber så der kommer noget ro på flokken her hjemme når hun kommer væk for hun stresser dem alle sammen.

• #2   23. dec 2006 Britta ja det er også sådan jeg tænker, jeg kan ikke tillade mig at beholde hende af egoistiske årsager, jeg må tænke på mine dyr de skal altså have det godt og lige nu er det kun stres og ballade når Chira er hjemme, så jeg er sikker på de andre vil få det meget bedre når hun er flyttet og Det vil Chira også i længden.

Kommentér på:
Ipzie er endelig afsat.

Annonce