Min stakkels mand YNK {{forumTopicSubject}}
Og den eneste grund til at jeg skiver det som overskift er at imorgen lørdag d. 9. august da har vi engentlig været gift i hele 23 år da jeg snuppede ham dengang jeg var 18 år for der var jo ingen andre der måtte få min lille musiker så...
Men den stakkel har fundet sig i at jeg fik flere og flere samt endog en intakt hankat smuglet ind i huset men jeg fik mig nu altid talt ud af kniben hvis der altså kom en. Men han holder nu stadig ved.
Det værste var nu da jeg fik den ide ind i mit hoved at nu var tiden inde til at få sig en hund og som sagt så gjort for jeg smuttede ud lige efter at vi var kommet hjem fra England hvor vi havde besøgt svigerforældrene og så købte jeg mig en hund (ulv) men jeg havde nu fået den udtrykkelig besked på at det IKKE måtte være en shæfer men det blev det da næsten heller ikke. Det blev en skøn blanding af shæfer samt collie som desværrer har både det bedste samt det værste af begge racer. Det vil så sige at han er genial til at fange mine katte når de ved et uhels forvilder sig ud i haven (det er en god ting) og så har han også fået HD i værste grad (en dårlig ting) men heldigvis så ved "hvalpen" det ikke rigtigt. Og hvalpen han fylder hele 9 år d. 24.12 så han er en rigtig julegave tro mig og samtidig en servicehund for mig
Men det var nu ikke så meget mine dyr jeg ville skive om men nærmere ynke min bette britiske import for at tænke sig at han har kunne holde mig ud så længe. Tro mig jeg har virklig ondt at manden. Men nu er han altså MIN
Mega Knuzere
Lene M.
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
apr 2007
Følger: 71 Følgere: 63 Katte: 9 Emner: 27 Svar: 1.472
Stort tillykke med de 23 År*
Hvor lyder han da også til og være en god og rar mand..
Tillykke igen med dagen :o)
Knus fra mig..
Min stakkels mand YNK