{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  slaske mave he he
  • #1   21. jan 2009 Nej, det tror jeg ikke du kan. Det er genetisk for nogle katte. Og så hedder det altså ikke "slaskemave", men løvemave smiley

• #2   21. jan 2009 he he okay løvemave ej jvor sjovt he he..

hmmm øv he he håbder bare ikke den blive større he he

• #3   21. jan 2009 Kastrater har det med at få en hængemave. Ikke fordi de nødvendigvis er tykke men bare lidt for meget skind smiley

• #4   21. jan 2009 En blævredelle mellem bagbenene er et MUST hos Ragdollen, fertil eller ej. Nogle beskrivelser står det i, nok de beskrivelser en del af mine katte har læst......

Genetisk bestemt samt fedme......øhhh så har man også en Ragdoll *S*

• #5   21. jan 2009 hehe, så har ejg da også 2 små løver herhjemme.. blev den ene lidt "tykkere" tror jeg virkelig hun kan feje gulvet med maven, når hun løber.. hæhæ smiley
    men ved mine katte, er "løvemaven" først kommet efter de blev steriliseret.

• #6   21. jan 2009 Ja det er også meget almindeligt. En neutraliseret kat har jo ik brug for så meget krudt i maden, da den bliver roligere/mere sat.
    Slaskemavsen kan man dog ik gøre noget ved *S*

Min nabo har lige været oppe med hans Dansk/Svensk-gårdhund DSG til den årlige vacc. Hun er godt nok ik neutraliseret.
    Sidst fik han at vide, at hun skulle tabe sig, men hun har taget 3 kg på. Hun vejer nu 14 kg. Også en form for dyreplageri. Det er trods alt os som bestemmer hvilken mad vore dyr skal ha.

• #7   21. jan 2009 det er også synd når folk ikke passer ordentlig på deres dyrs velbefindende! smiley Mine katte har været på diætkost lige siden de blev neutraliseret, for at undgå at de blev "fede".. især fordi jeg fik afvide af den sorte havde faktisk meget fedt omkring tarmene dengáng smiley

• #8   21. jan 2009 Dorthe J

Det er også det bedste. Man har de kære kræ i meget længere tid, og lidt godt i ny og næ, det tager de ingen skade af *S*

• #9   22. jan 2009 Det hedder en dellepy :D.

Nej den hører med og min dyrlæge fortalte at de har haft fået katte ind som næsten var døde af sult og de havde stadig denne "delle" på maven.

Der er stor forskel på om katten kun har denne "delle" eller om den er fed. Ingen af mine hankastrater er fede, men de har alle denne dellepy i større eller mindre grad.

• #11   22. jan 2009 Det er pga, at ahn er blevet kastreret. Kenzo har det også, og min kæreste mener jo bestemt, at det er fedme, hvilket det jo ikke er, men man skal også passe lidt på, når de er blevet kastrerede, da de HAR nemmere ved at tage på. Du kan få noget specielt foder til ham fra flere mærker af de gode, bare gå efter det, der står neutered cat på, og så selvfølgelig, om det er til killing eller voksen :).

• #12   22. jan 2009 mine hvide katte har det,begge 2,den ene ret meget,og de er ikke neutraliseret endnu,

• #13   22. jan 2009 Mine 2 mco'er har den også.
    Den ene dyrlæge siger at de er perfekte begge to og vejer som de skal, men den anden dyrlæge kalder dem for "lettere erotisk buttede" pga. hængemaven ;o)
    Men den høre bare med. Mine cooner er ikke tykke. du kan mærke både ribben og rygrad, hvis du mærker efter. Den skal bare være der....

Du kan også se hængemave på både pumaer, leoparder, jaguarer, panterer, løver, tigerer osv. og jeg vil vove at påstå at de er temmelig adrætte ;o)

Kommentér på:
slaske mave he he

Annonce