Hvorfor samarbejde, når man kan hakke {{forumTopicSubject}}
Hvorfor samarbejde – når man kan hakke på hinanden??
Jeg sidder her, og læser alle de tråde der er omkring en aktion sket for nyligt.
Min helt store undren er:
Hvorfor samarbejder man ikke ??
Hvorfor alt den hakken løs til højre og venstre?
Jeg fatter det simpelthen ikke.
Det er så stort, at vi alle vil hjælpe, men det store forsvinder altså ud i periferien, når der fra den ene fløj hakkes på den anden fløj, og den vil ikke samarbejde med den eller den. I midten står alle de mennesker, som har givet alt hvad de har i sig, for at hjælpe, men de bliver trampet over ende, fordi de ikke kender til alle de intriger der er mellem diverse grupper. Og de helt store tabere i dette store magtspil – det er og bliver først og fremmest - desværre - vores elskede dyr.
Taberne bliver de familier, der rammes af tragedier og ikke magter at søge hjælp, fordi de måske frygter at komme på forsiden.
Der er ingen vindere, for dem der i sidste ende står med vinderkuponen, de har vundet en sølle trøstepræmie..
Det lyder måske hårdt, når jeg siger det sådan her, men for fanden… Handler det ikke om, at vi skal kæmpe for bedre dyrevelfærd i Danmark? Eller handler det i bund og grund om at svine hinanden til mest muligt?
Jeg har lært af denne oplevelse, og det jeg har lært, kunne jeg måske ønske at jeg aldrig fik kendskab til.
Jeg vil ikke nedgøre nogen som helst i denne sag, men jeg vil så inderligt bede om, at folk prøver at finde et sted, hvor man kan mødes, og gøre det vi egentligt alle brænder for – nemlig vores dyr.
Så må alt andet personligt ballade komme i anden række..
Det var lige mine 25 øre.
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Katte: 4 Emner: 58 Svar: 1.448
Nok er jeg naiv men så naiv er jeg heller ikke, skulle jeg donere lidt så VIL jeg vide hvad og hvem de penge skulle gå til...
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Jeg kan godt se, at dette kunne misforståes, og det har ikke været min hensigt...
men vi er enige - der er mange der burde træde til for længe siden. Så ville dette slet ikke komme så langt ud....
aug 2007
Følgere: 18 Emner: 23 Svar: 282
Et link til omtalte tråd tak.
jun 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 178
Debater det generelle i en ordentlig tone i stedet for, så vi kan få en god og sober debat ud af det.
apr 2008
Følger: 107 Følgere: 101 Katte: 8 Emner: 242 Svar: 2.604
jeg kan kun give dig ret
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 9 Svar: 60
apr 2008
apr 2008
Følger: 91 Følgere: 85 Katte: 9 Emner: 81 Svar: 7.602
apr 2008
Hvorfor samarbejde, når man kan hakke