Stoppet som Hjælpe-Administrator {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen.
Jeg har allerede fået en del mails om, hvorfor jeg ikke er HA længere. Derfor har jeg valgt at oprette en tråd.
Efter længere tids overvejelse har jeg valgt det er bedst denne vej, da jeg ikke var med til at yde den store hjælp herinde længere (hvilket nogle brugere sikker har langt mærke til). Så sætter man sig dette spørgsmål, når jeg næsten ikke yder hjælp. hvorfor så være HA? En HA skal kunne hjælpe, gerne så meget som muligt, og det kunne jeg ikke yde længere.
Da jeg har personlige problemer, som kræver mere og mere tid, som jeg skal arbejde med, tager det for meget af min tid, og har derfor ikke samme tid at være på nettet længere.
Jeg har været glad for at kunne hjælpe jer allesammen, og jeg håber hvis der kommer en ny, vil han/hun kunne hjælpe jer, meget bedre end jeg kunne, og hjælpe Britta og MB. Jeg siger tak for et godt samarbejde til Britta og MB, samt alle brugere.
Jeg forbliver selvfølgeligt herinde som alminelig bruger, så helt væk er jeg heller ikke.
- Kristina
dec 2004
Følger: 33 Følgere: 30 Katte: 1 Emner: 107 Svar: 1.385
Tak skal du alligevel have, for den tid vi havde dig som HAér
Det er trist du ikke har mulighed længere til at forblive HAér, men jeg er glad for at du bliver herinde alligevel....så skal vi da ikke undvære dig.
KNUS
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
Mangler de så en HA'er nu? (jeg vil da godt melde mig frivilligt så hvis det er)...
Men godt du stadig er her
jan 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 3 Emner: 274 Svar: 2.740
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
Men for søren da, jeg er glad for at du ikke helt forlader os..
jan 2007
Følger: 23 Følgere: 21 Katte: 2 Emner: 187 Svar: 1.885
Håber at det der er "galt" forsvinder meget hurtigt, for det har du hvert fald fortjent..
Knus Herfra..
jul 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Katte: 4 Emner: 157 Svar: 765
Lena S - Ved ikke hvad der bliver besluttet, det er op til Admin, MB og Britta.
Stoppet som Hjælpe-Administrator