har mistet vores elskede honey idag! {{forumTopicSubject}}
jeg bliver nød til at dele det med jer andre....
imorges vågnede ja af lyden af en bil der bremser og efterfølgende det forfærdelige KONK....
jeg springer op af sengen of farer over til vinduet...
der holderen bil ind til siden længere nede af vejen og en dame holder sig for munden og går rundt om hendes bil.... jeg beslutter at gå derned, men hun er desværre kørt inden jeg når ud af døren.... jeg går ned og kigger og intet spor af blod eller kat... og tænker at det jo ku være hvad som helst... da jeg kommer ind igen ser jeg Nala som altid er inde... men vores lille udbryder dronning Honey mangler.....
men holder modet oppe og tænker at det jo self. ik var hende der blev ramt....
-så jeg tager på arbejdeog tænker ikk så meget mere over det... før jeg kommer hjem og hun stadig ikk er dukket op... så jeg ringer til samtlige dyrehospitaler i omrodet for at hører om hun sku være blevet indleveret.... men ingen har fået hende ind....
jeg sidder så og snakker med min mand om alt dette....
da han pludselig ser en sort kat læbgere nede af vejen og han render self. derned... men ingen honey....
pludselig røber min svoger som går og slår græs at honey er der.... jeg ånder lettet da jeg self. tror alt er i skønneste orden.... men desværre ligger hun livløs under vores busk, med indre blødninger....
jeg er SÅ ked af det....
jeg måtte bare ud med det....
tak for din tid...
Honey.. Elsket og savnet!
aug 2006
Følger: 19 Følgere: 16 Katte: 2 Emner: 15 Svar: 724
feb 2006
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 5 Emner: 15 Svar: 56
apr 2006
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 50 Svar: 154
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 74 Katte: 10 Emner: 59 Svar: 5.741
Jeg forstår godt, du er meget ked af det, for hun har jo ligget der i mange, mange timer..
Lad det være dig en lille trøst, at I endelig fandt hende, så hun ikke skulle ligge og måske være flere dage om at dø, som nogle trafikskadede katte desværre gør.
feb 2006
Pia - føler med dig.... og ja self. hygger de sig der
Mega- jeg er på sin vis også glad for at have fundet hende.... men det er bare så hårdt at indse at hun ikk er her mere...
apr 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 4 Emner: 11 Svar: 85
trøstekram herfra!
feb 2006
føler med dig...
og mange tak...
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 5 Emner: 2 Svar: 19
Mange kram herfra og ja føler sgu med dig....Er sikker på at Honey har det godt der hvor hun er nu
apr 2008
de er jo ens børn..
og tak! og held og lykke til dig også..:)
feb 2006
jeg sidder nu og spiser æggekage, som var hendes livret det er lidt underligt at den lille fis ikk kredser om en, for at få en bid
men bare hun har det godt...
feb 2006
honey var kun 2 år...
men de er begge et godt sted nu... det må vi trøste os med
apr 2008
men nu sover de godt.. og ser ned på os
feb 2006
og det er da det de gør...
har mistet vores elskede honey idag!