{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
898 visninger | Oprettet:

har mistet vores elskede honey idag! {{forumTopicSubject}}

jeg bliver nød til at dele det med jer andre....

imorges vågnede ja af lyden af en bil der bremser og efterfølgende det forfærdelige KONK....
jeg springer op af sengen of farer over til vinduet...
der holderen bil ind til siden længere nede af vejen og en dame holder sig for munden og går rundt om hendes bil.... jeg beslutter at gå derned, men hun er desværre kørt inden jeg når ud af døren.... jeg går ned og kigger og intet spor af blod eller kat... og tænker at det jo ku være hvad som helst... da jeg kommer ind igen ser jeg Nala som altid er inde... men vores lille udbryder dronning Honey mangler.....

men holder modet oppe og tænker at det jo self. ik var hende der blev ramt....
-så jeg tager på arbejdeog tænker ikk så meget mere over det... før jeg kommer hjem og hun stadig ikk er dukket op... så jeg ringer til samtlige dyrehospitaler i omrodet for at hører om hun sku være blevet indleveret.... men ingen har fået hende ind....
jeg sidder så og snakker med min mand om alt dette....
da han pludselig ser en sort kat læbgere nede af vejen og han render self. derned... men ingen honey....
pludselig røber min svoger som går og slår græs at honey er der.... jeg ånder lettet da jeg self. tror alt er i skønneste orden.... men desværre ligger hun livløs under vores busk, med indre blødninger....

jeg er SÅ ked af det....
jeg måtte bare ud med det....
tak for din tid...

Honey.. Elsket og savnet! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  har mistet vores elskede honey idag!
Kommentér på:
har mistet vores elskede honey idag!

Annonce