Mistet vores kat :( {{forumTopicSubject}}
Så skete det forfærdelige, vores lille bailey mis er blevet kørt over årh hvor har min dag dog været lang og fuld af tåre..
Vi har stadig vores anden kat ally, som har ligget og sovet hele dagen, og det plejer hun ikke, kan det være en reaktion på hun mangler hendes søster? Jeg vil så gerne gøre det bedste for hende men hvad kan jeg gøre? Andet end hun for masser af opmærksomhed og kærlighed..
Syntes i man skulle finde en ny kat hurtigt til hende? Eller skulle man vente? Vi har en hund som hun er rigtigt gode venner med, kan det være nok for hende?
Vil så gerne gøre det bedst muligt for hende, er bare i tvivl hvordan jeg gør det, nu jeg også selv er helt ødelagt inden i:(
Undskylder på forhånd hvis dette indlæg virker lidt forvirrende skrevet, sys bare jeg er lidt ved siden af mig selv idag..
sep 2012
Følger: 3 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 13 Svar: 1.078
Jeg tror bare du normalt ikke lægger mærke til hvor meget Ally sover men idag har du været fokuseret på hende. Vent et par dage og se hvordan hun reagere.
Hun vil nok begynde at lede efter Bailey mis men om hun skal have en ny legekammerat det ved jeg ikke.
Det er langt fra sikkert at det vil gå godt.
Det bedste for Ally er at få en normal hverdag men du bliver nok nødsaget til at aktivere hende lidt mere når hun ikke har Bailey mis.
Vil i fred Bailey mis
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 24
Men ja. Alt min fokus har nok været på hende i dag, har så ondt af hende at hun har mistet hendes søster..
Tak for svaret og de pæne ord..
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.958
Jeg kan se at Ally har ude-adgang, så jeg tror ikke, aktivering betyder så meget, når hun ikke selv er interesseret i det. Tror også, at det er værre for indekatte at miste deres kammerat/søster/bror, end for katte, der har et aktivt udendørsliv.
Enig med Sasha i spørgsmålet om evt. ny kat.
Når man er i chok og sorg er det svært at tage beslutninger, så jeg ville nok se tiden - og den tilbageblevne kat - lidt an, før jeg besluttede mig.
Det er en slem tid at komme igennem, når man lige har mistet en elsket kat . Mange medfølende tanker herfra.
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 5 Katte: 5 Emner: 76 Svar: 919
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 19 Svar: 482
apr 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 6 Svar: 24
Tror snart ikke jeg har flere tåre tilbage, utroligt så ødelagt man kan blive. Jeg har det jo forfærdeligt. Og savner hende vært minut.
så ally må finde sig i mange kys og krammer, og nussen, måske hun blev lidt træt af mig i går:)
Tak for alle jeres søde ord:) de varmer utroligt meget.
sep 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 31 Svar: 173
Mistet vores kat :(