{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rasende - Ang. Babygalleri
  • #1   23. apr 2008 Kender ikke lige det omtalte Baby-galleri, men forstå din harme. Vores unger er jo vores et og alt!

• #2   23. apr 2008 Til Mai T:
    Baby Galleriet er NYT og står og blinker oppe i højre hjørne - havde heller ikke set det før. Men så blev vi så kloge.

• #3   23. apr 2008 Inge D.

Tusind tak. Det blinker ikke hos mig så det har jeg da ikke lagt mærke til.

• #4   23. apr 2008 Det er vel det samme, som når katte, der opfylder kriterierne, ikke bliver optaget her.
    Og så synes jeg, det er noget strengt at bitche over det på et andet galleri end det, hvor problemet er...

• #5   23. apr 2008 Ai helt ærligt??

Hvad fa**** er det for en gang PI*

Undskyld, men man kan for ******* ikke afvise folks BØRN???

Nå ja - det er jo også et BABYgalleri - ergo må brugerne vel leve op til navnet...

Nej det sagde jeg ikke.

• #6   23. apr 2008 Mie C.

Maria L "bitcher" nu ikke set med mine øjne og ordet er jo frit herinde så.........

• #7   23. apr 2008 Børn er jo ikke alt, og folk der ikke har børn, kan jo godt se deres katte som deres børn. Derfor må det vel være det samme..
    Sådan opfatter jeg det nu. Det er tit, at der er nogle herinde, der taler om, at nogle bruger taler om dette galleri på f.eks. baboom (eller hvordan det nu staves), og der plejer at blive skrevet, at de hellere skal skrive det her, hvis der er et problem. Det burde vel så også gælde den anden vej?

• #8   23. apr 2008 Mie C : I dette forum under Off-topic kan man da skrivet om alt hvad enten det gælder arbejde, sure mænd, vasketøj elller Babygalleri. Du kan jo bare lade være med at læse det. Du var advaret i overskriften.
    Tak til jer andre ;o)

• #9   23. apr 2008 Sagde også bare, at der må vel gælde det samme for alle.. Og der kan jo være en grund til, at det blev afvist derinde.. Selvom kriterierne er opfyldt herinde, er der jo også nogen, der ikke kommer ind. Der prøver som regel bare igen.

• #10   23. apr 2008 Først prøvede jeg... blev afvist. En var så sød at fortælle at der var slørede billeder. Havde ikke sel at nogle af billederne var slørede, så skyndte mig at fjerne dem og putte nye på som ikke var sløret.
    Synes jo ikke ligefrem at hun er grim??? Og har da skrevet noget tekst, så jeg forstår så ikke afvisning nr. 2. 0 velkomst og 11 afvist. Helt ærligt.
    Man bliver da lidt ked. Sætter billede i min profil her...

• #11   23. apr 2008 Nej nnej nej - børn er IKKE alt. Der er også vigtige ting som søvn, mad, sex.... De fysiologiske behov....

• #12   23. apr 2008 Sikkert ikke for dem der ingen har, men for os der har - DER er de ....

Mage til måde at tale om børn på.
    Jeg skulle lige hagle jeres katte OG hunde ned. Hold nu lige kæft for en svada jeg ville få.

• #13   23. apr 2008 Nej sine - det regnede jeg heller ikke med ;-))

• #14   23. apr 2008 Kan godt forstå du er ked af det. æv.
    men jeg er så en af dem, der bestemt ikke vil oprette min datter i sådan noget. hun kan sgu tideligt nok selv kaste sig ud i en eller anden profil og udstille sig :o))))
    men sådan er vi jo så forskellige....ps - tag det ikke negativt fordi du gør det, vel ?
    det her er jo bare min holdning. og fordi jeg aldrig kunne ddrømme om at gøre det, dømmer jeg ikke dem der gør det :o)

• #15   23. apr 2008 Afvist for 3. gang i træk nu. Har lavet en tråd derinde hvor jeg beder folk gå til bekendelse og skrive hvorfor hun bliver afvist... Vil da vide det. Jeg synes da hun ser sød ud ;o) smiler.

Mine børn ER alt

• #17   23. apr 2008 5.4 Oprettelse af babyer

BabyGalleri.dk gør opmærksom på at du skal have tilknytning til babyen, og derudover skal du opfylde de andre krav som stilles af BabyGalleri.dk’s administration ved oprettelse af en baby her på siden.

Babyen skal være din egen.
    Alle billeder skal være tydelige og af din baby!
    <b> Babyen må være max 3 år på billederne! </b>
    Gruppebilleder og ældre børn henvises til fotoalbums!
    Der må ikke oprettes midlertidige billeder med tekst som f.eks. ”Billeder kommer snart”
    Der må ikke være skjulte reklamer for f.eks. hjemmesider på billederne
    - - - -

Hvis din datter er max 3 år på billederne, så burde hun kunne komme ind...

• #18   24. apr 2008 Jeg synes det er noget af det mest latterlige jeg nogensinde har læst.. at børn ikke er alt.. selvfølgelig er folks børn deres et og alt..

Hvad ville verden værre uden børn?? det er børn som bliver store og skal videreføre verden..

• #19   24. apr 2008 BØRNEgalleri ????! Hvad bliver det næste? Kærestegalleri? Konegalleri?

Bryder mig ikke om, at børn bliver udstillet og deltager i udfordringer og bliver bedømt og såen ... synes ikke helt det er i orden over for børnene at udstille dem som objekter ..... men det er måske bare mig, der er sart....

• #20   24. apr 2008 BABYgalleri

• #21   24. apr 2008 tinka>> Næh, har det på samme måde; Synes godt nok grænsen er nået med et galleri hvor man kan udstille sin baby smiley

• #22   24. apr 2008 Maria.

De børn på dit profilbillede er skønne og jeg vil gerne byde dem velkommen på KG.

Nej børn er IKKE alt for jer der ikke har nogen fair nok. Personlig får jeg myrekryb, når katte/hunde ligestilles med børn (.....og så er der vist lagt i kakkelovnen.)

Må give Felis F ret børn på 3 år er ikke baby´er.

Hvis baby´erne kan udfordre andre baby´er som kattene kan herinde, ja så må jeg tilstå at jeg syntes det er smagløst!

• #23   24. apr 2008 din datter er nok afvist fordi hun er tre. det er et baby galleri og din datter må kun være der til hun er tre så der er altså ikke noget galt i at hun er afvist. hvis du der i mod sætter billeder ind fra hun blev født og op til hun blev tre så bliver du nok ikke afvist.

• #24   24. apr 2008 . Babyen SKAL være din egen!

2. Alle billeder SKAL være tydelige og af din baby!

3. Babyen må være MAX 3 ÅR på billederne!

4. Gruppebilleder og ældre børn henvises til fotoalbums!

5. Der må IKKE være hjemmeside-adresser/logoer på billederne (copyright)!

• #25   24. apr 2008 synes dælme det er usmagligt man kan afvide folks børn førj for den, det er sgu da mest usmagelig jeg længe har høre, hvis jeg havde børn ville jeg dælme ikke være på en side hvor kun "de smukke er gode nok"
    synes det er slemt nok her på kg at vi skal tage stilling til andre katte må komme ind. Men en side hvor man skal stemme børn er dybt foragtligt synes jeg!!!!
    jeg kan slet ikke forstå du er så desperat for at hun skal komme ind, når hun er blevet afvist, det ville være nok til jeg ville være ligeglad med at komme ind et sted, som mit barn "ikke var godt nok til"

men kan godt forstå du bliver ked af hun bliver afvist, hvem ville ikke blive ked af ens gudklump blev afvist.

men er stadige dybt chorkeret over i skal stemme hinandens børn ind, det er dybt uetisk synes jeg

• #26   24. apr 2008 lonnie ja eller jeg giver din datter ekstra høj da hendes kindben bare er perfekte.... nej er virkelig i chock og foraget over i de skal stemme ind, fair nok der er et babygalleri, men at de skal stemmes ind ejjjj coom on

• #27   24. apr 2008 Nu har jeg været inde og snage på Baby-galleriet.

det tyder på at der er en masse gode emner der tages op derinde, men tjekkede også lige under udfordinger. Der er 3 sider med børn der udfordrer børn (læs forældre der konkurrerer på deres børns vegne!)
    I min verden er det total grotesk.

• #28   24. apr 2008 mai, vi kan være enige om at der en masse gode relevante emner/debater osv derinde.

men det jeg stejler over det er at de skal stemmes ind på samme måde som vores katte.
    og nu viser det sig der er udfordringer, det er bare kvalmt synes jeg, det er så dybt uetisk. jeg får lyst til at sige føj..

• #29   24. apr 2008 Jeg er også en af dem, som ikke bryder mig om Baby galleriet.

Der er sikkert en masse gode tråde og det synes jeg også er helt fint.
    Der hvor min grænse går, er når man kan stemme på dem, udfordre hinanneden og at man kan blive afvist - det synes jeg bestemt ikke om.

Jeg vil hellere end gerne vise min guldklump frem, men ikke på den måde...

Men det er så bare min mening smiley

• #30   24. apr 2008 mig og min kæreste er der inde men tager ikke imodudfrodringer for der er altid en part der vil blive såret hvis deres barn taber smiley

vi er bare der inde for galleriet skyld smiley

• #31   24. apr 2008 du kan forresten osse kun stemme høj eller extra høj der inde smiley

• #32   24. apr 2008 Ja, så hjælper det lidt på det :O)

Men synes stadig ikke om det smiley

• #33   24. apr 2008 synes ikke det gør det bedre overhovdet desværre! at stemme på børn som det var dyr, nej der går min grænse, men ingen er vel i tvivl over eg er foraget hehe hehe

• #34   24. apr 2008 Jeg forstår altså heller ikke helt konceptet...kan forstå det med biler, både, katte, hunde osv. som mere er "genstande" (nu får jeg sikkert hug for at kalde en kat for en genstand...men forstå mig nu ret), men børn..??
    Hvis man vinder en udfordring, vinder man så retten til at sige "Adr, hvor er din unge godt nok grim!!!"
    Og hvis man alligevel kun kan stemme høj og x-høj, så er det da helt overflødigt alligevel smiley

• #35   24. apr 2008 Jeg må desværre tilsnutte mig Jannie R og jeg vil gerne være den der sige FØJ. At man kan graduere sine stemmer gør det vitterlig bare mere usmageligt og jeg fatter det simpelthen ikke.

Kommentér på:
Rasende - Ang. Babygalleri

Annonce