{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
750 visninger | Oprettet:

ang bortgivelse og aflivning {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder og undre mig over hvordan man kan sidde og skrive at hvis man ik kan komme af med sine endnu ufødte killinger så blir de aflivet?? når de endnu ikke er født kan man da ik se om der er 3 eller 10 og er da hellere ik sikkert de alle overlever, så hvordan kan man allerede nu sige man ik har plads til så mange ? hvorfor ik få sine katte neutraliseret så man ik kommer ud for det problem`? min mening er at man ik bare afliver raske katte fordi man ik har plads.. sådan noget ved man før man lader sine katte blive drægtige.!!!
nu er der nogle nogle der synes jeg er en sur kælling men sådan noget gør mig altså rasende... er som om personerne vil tvinge folk til at tage imod deres ufødte killinger for hvis man ik gør det jamen så blir de da bare slået ihjel :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ang bortgivelse og aflivning
  • #2   4. jun 2006 Marianne H..

Hehe ja helt enig..

• #3   4. jun 2006 Har tit haft den samme tanke. For ja, når man tager et dyr til sig bliver det ens ansvar også hvad der evt. kommer ud af dyret!!
    Og med mindre man selv kan aflive dem, så koster det vel ligeså mange penge at få dem aflivet som en sterilisation..

Men hvordan er det egentlig helt præcis lovgivningen vedr. aflivning af killinger er?? Har hørt noget med man stadig må drukne dem inden de får øjne.. Men ellers kræver det vel jagttegn førend man må begynde at aflive dyr (udover nødstilfælde)

• #4   4. jun 2006 IHHH... jeg kan altså også blive så skide sur over sådanne mennesker... De burde slet ikke have dyr med sådan en indstilling!

Det er selvfølgelig ikke alle der har råd til neutrallisering, men sådan noget bør man da tænke over FØR man får kat!
    Dengang jeg fik min første kat, var jeg da også grøn, og vidste ikke så meget... jeg var på SU og havde ikke råd til at sterillisere hende... men på den anden side skulle hun også være indekat, så det var ikke det værste problem... lige indtil hun begyndte at stikke af...
    Nu har vi så 4 små killinger i huset... og det er noget af det bedste, jeg har oplevet... Cassie er også snart 2 år gammel, og selv om det var et uheld hun blev gravid, blev jeg meget glad.
    Jeg kunne ALDRIG finde på at skrive sådan en gang l*** i en annonce... har faktisk pænt svært ved at skulle af med de små, og har allerede besluttet at beholde en af dem.
    De skal have et godt liv, og 2 af dem er afsat til venner, der er blevet strengt belært i hvad det vil sige at ha kat... den sidste er stadig til salg, men vil ikke sælge hende til hvem som helst!

Desværre er mange mennesker bare fyldt af dårlige undskyldninger og tænker kun på dem selv, og hvad de ikke gider "spilde" deres penge på... tsk tsk.

• #5   4. jun 2006 Bente; tak for det, har faktisk tit tænkt på om alle de metoder jeg har hørt om, faktisk er lovlige.. vil da lige have det i mente, hvis man nu hører noget...
    Men så er prisen på en neutralisering vel nogenlunde betalt ind, på aflivninger, p-piller..

Julie; du har jo gjort præcis hvad man bør- tager ansvar, selvom det ikke var planlagt

Kommentér på:
ang bortgivelse og aflivning

Annonce