21. dec 2006 Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
At miste sin kat {{forumTopicSubject}}
iden til denne tråd, kommer af, at vi er mange her inde der har miste en kat eller flere.. vi har prøvet det allesammen.. På den ene eller anden måde...
Jeg har som barn mistet en kat, den blev kørt over, det er 42 år siden.. men jeg kan huske det, som var det igår..
Jeg mistet også en, som forsvant, han var ude i snor, bånet til et træ, i haven...
det er nu 13 år siden, Han forsvandt ud i den blå luft, ingen har set ham, siden... bare jeg dog viste hvad der skete..og hvor han blev af, tja, jeg ved godt at der er nogen der har taget ham..
Jeg er en af dem der ikke kan forstå at nogen tør lade deres kat rende frit..
Men når der nu er nogen der miste sin kat, på grund af at de løber frit der ude.. behøver man jo ikke punke dem oven i hovedet. i den tråd de har oprette..mon ikke de klare det selv fint..
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.951
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 2 Emner: 37 Svar: 360
men ja det gør pi*** ondt at miste sine elskede dyr, jeg mistede en kat for 14 år siden, tænker satdige tit på ham, hva skete der, tog nogen, blev han kørt osv.
men dertil at side og punke folk i hovdet når de har mistet deres deres elskede dyr, er dybt usmagligt i mit hoved
tak for indlæget :O) (hvis man da kan sige sådan hehe)
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 18 Katte: 2 Emner: 24 Svar: 248
Min Huskat Ankerline kaldt Putte blev 20 år....
Så sidste Maj måtte jeg hjælpe hende på vej til Kattehimlen.... DVS dyrlægen gjorde det imens jeg holdte hende i mine arme .-) .... snøft....
hun havde været en dejlig mis....
da hun var listet afsted spurgte jeg dyrlægen om han ikke vil sætte vinduet på klem. så hendes sjæl kunne komme afsted....
Til det sagde han sørme at katte ikke har nogen sjæl ???
Jeg gloede på ham og sagde ... At alt levende har en sjæl !!!!
Vores lille hund COCO løb væk for 2½ år siden... vi efterlyste ham alle steder : Politiet - dyreinternater - dyrehospitaler - opslag i centerne og skolerne, samt 2 store indsalg i Avisen Sydkysten.... Han havde endda halsbånd med tlf.nr på.... Men vi fandt ham aldrig :-(((
Man spekulerer foraltid på, hvad der er sket og om de lever et sted.... Man får aldrig afsluttet det kapittel, som når man er ved dem når de dør !
At miste er det mest frygtlige.... Man blir aldrig vant til at sige farvel ....
Heldigvis forsvinder minderne aldrig... og man vil altid bære dem i sit hjerte ..... Selv om vi alle skal herfra... er der nogen der altid vi os mindes... altid vil os elske
Charlotte og Miav fra Maine coonerne Attika og Willow
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 97 Svar: 1.339
Jeg er hønemor til fingerspidserne og kunne overhovedet ikke forestille mig at have en kat der bare løb ude....
Andre vælger at have udekatte....håber samtidig at de forstår faren ved den beslutning.....
Katte forstår ikke biler og derfor eksistere biler ikke for dem.....
Ideen med at katte kan løbe frit var god nok dengang der ikke var meget trafik, men tiderne har ændret sig utrolig meget og derfor bliver vi katteejere også nødt til at tænke anderledes end for 100 ¨år siden.
At miste sin kat