1.281 visninger
|
Oprettet:
At miste sin kat {{forumTopicSubject}}
Jeg har desværre mistet min elskede hankat sushie, som blev påkørt af en bil. Jeg har vrælet i mange dage, og tænker på ham konstant. (det er også kun to uger siden) -
Er der nogle andre som har oplevet at miste et kæledyr som virkelig betød så meget for en? Og hvordan kommer man bedst over den situation jeg er i ?
Linda
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 20 Svar: 196
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.030
Jeg har gennem tiden mistet en del kæledyr dels pga. alder og dels pga. sygdomme... og det er lige hårdt hver gang.
Det bedste du kan gøre Linda er at få dig en ny kat. Ikke som erstatning for ham du har mistet (for du får aldrig en magen til) men for at få en ny kat og elske. Den nye kat vil have sin egen personlighed som man også kommer til at elske.
Hvis du anskaffer dig en ny kat er det måske en god ide enten at have den som indekat eller hegne ind så den ikke også risikerer at blive kørt over.
Jeg valgte at hegne hele min baghave ind da min Coco blev ramt af en bil og overlevede. I dag fatter jeg ikke jeg turde lade dem løbe frit med al den trafik der er på vejene i dag, og risikoen for at de skulle blive lukket inde i folks garager, udhuse osv. Når jeg lukker dem ud i dag så ved jeg at de er i trygge rammer og jeg behøver ikke sidde på jobbet og være nervøs for om en af dem er blevet kørt over mens jeg har været væk.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 7 Svar: 148
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 12 Katte: 1 Emner: 125 Svar: 684
mar 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Katte: 3 Emner: 22 Svar: 62
det var hårdt at miste ham efter 6 år han var unik!
jeg gik et år og var ked af det og savnede ham, men så fik jeg Luka og ham er jeg rigtig glad for men han bliver aldrig som sorte...
At miste sin kat