{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

At miste sin kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har desværre mistet min elskede hankat sushie, som blev påkørt af en bil. Jeg har vrælet i mange dage, og tænker på ham konstant. (det er også kun to uger siden) -

Er der nogle andre som har oplevet at miste et kæledyr som virkelig betød så meget for en? Og hvordan kommer man bedst over den situation jeg er i ?

Linda

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At miste sin kat
  • #1   2. aug 2008 Jeg mistede min dejlige Rag for kort tid siden, han faldt om med hjertestop. Og havde egentlig svoret lige efter at jeg ikke skulle have kat igen efter ham, da hans plads ikke kunne fyldes ud af andre. Men allerede få dage efter ku jeg mærke hvor tom min hverdag var uden at blive mødt af en Rag ved hoveddøren. Så jeg købte endnu én. Savner stadig den gamle, han var noget særligt, men det letter mit savn at have en ny lækker sag at give min kærlighed til.

• #2   2. aug 2008 Jeg mistede min elskede burmeser for 4 år siden pga. sukkersyge (måtte desværre aflive hende). I dag har jeg hende stående i en urne i et glasskab. Jeg valgte nemlig at få hende enekremeret på adas kæledyrskrematorie.

Jeg har gennem tiden mistet en del kæledyr dels pga. alder og dels pga. sygdomme... og det er lige hårdt hver gang.

Det bedste du kan gøre Linda er at få dig en ny kat. Ikke som erstatning for ham du har mistet (for du får aldrig en magen til) men for at få en ny kat og elske. Den nye kat vil have sin egen personlighed som man også kommer til at elske.

Hvis du anskaffer dig en ny kat er det måske en god ide enten at have den som indekat eller hegne ind så den ikke også risikerer at blive kørt over.

Jeg valgte at hegne hele min baghave ind da min Coco blev ramt af en bil og overlevede. I dag fatter jeg ikke jeg turde lade dem løbe frit med al den trafik der er på vejene i dag, og risikoen for at de skulle blive lukket inde i folks garager, udhuse osv. Når jeg lukker dem ud i dag så ved jeg at de er i trygge rammer og jeg behøver ikke sidde på jobbet og være nervøs for om en af dem er blevet kørt over mens jeg har været væk.

• #3   2. aug 2008 jeg har også mistede en hankat som blev påkørt, han overlevede men vores nabo fandt ham og kørte ham til hendes dyrelæge, han havde mange alvorlige skrammer men det overlevede den lille misser, også da han kom hjem fra dyrelægen så kom han hjem til vores nabo end til han var rask (min mor kan ikke tåle katte), men 8 dage efter døde han af hjerte stop jeg fik ikke set ham en sidste gang , der stod vi så havde lige mistede vores lille mis og skulle betale en KÆMPE dyrelæge regning og lille mis døde x(

• #4   2. aug 2008 ja jeg mistet min kat for ja det er snart 3 år siden hun var syg og måtte aflives det gjoe meget ondt hun havede en spical plads i mit hjeret og var mit føste kælrdyr som var mig egen. jeg haved min hund på dette tidspunkt også så det hjælp og have ham da det ikke blev så tomt efter hun ikke var der mere. Jeg troede ikke jeg ville få kat igen efter og ha mistet hende men idag skal jeg ha mig en lille ny killing til september og jeg er klar til og give en ny lille en min kærlighed igen. men jeg vee hvor hårdt det er at miste et elskede kæledyr.

• #5   2. aug 2008 Min kat sorte løb væk for 2 år siden, jeg havde haft ham siden han blev født, og da han forvandt var han 6 år..
    det var hårdt at miste ham efter 6 år han var unik!

jeg gik et år og var ked af det og savnede ham, men så fik jeg Luka og ham er jeg rigtig glad for men han bliver aldrig som sorte...

Kommentér på:
At miste sin kat

Annonce