{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Dilemma.... {{forumTopicSubject}}

Som nogen nok kan huske havde min mors mand været sammen med en kollega på en 15-16 år yngre end ham selv, gennem en længere periode...

Min mor fra ham i ca 1 uge hvorefter hun vendte tilbage...

Mit forhold til mor er ikke helt i top endnu, og jeg har på fornemmelsen at hun tror jeg har accepteret at manden stadig er i hendes liv...

Problemet er, at jeg gider ham så sbsolut stadig ikke...

På fredag skal jeg så ned til dem et par timer, og han er hjemme... Hvordan tackler jeg den bedst?
Gider jo stadig ikke hverken se på ham eller snakke med ham - men har som sagt på fornemmelsen, de tror jeg gider det...

Hvad gør jeg?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dilemma....
  • #1   4. mar 2008 Da min mor var sammen med en mand jeg ikke ku acceptere bad jeg hende vælge og hun valgte ham:-S ret øv men det endte med vi gik på kompromi, han var der ikke når jeg kom på besøg måske skulle du prøve, at få din mor til, at gå med på det kompromi.

• #2   4. mar 2008 Ved ikke om det er nogen hjælp, hvis du vil snakke om det er du velkommen til at sende mig en besked herinde:)

• #3   5. mar 2008 Jeg kan godt forstå du er mega sur, men tror nu din mor har brug for din støtte, det er jo hende der er blvet svigtet og er sikkert dybt såret.. har du sagt til hende du ikke har det godt med og se ham?? måske du sku prøve og snakke med ham og fortælle hva du føler osv..det ku da gøre det nemmere og få snakket ud om det, der er ikke noget værre end og rende rundt med en masse ophobet vrede for et andet menneske, siger ikke du skal tilgive ham, men det ku måske være en god ide og drage ham ind hvordan du har det med det der er sket.. Hvis du vel og mærket har mod på det!!!??

• #5   5. mar 2008 grow up..... vis DU er voksen, din mor ret også ret til et liv

• #6   5. mar 2008 du må respektere din mors valg smiley

• #7   5. mar 2008 haneben der ingen grund til at være strid, hun er jo bare bekymret for sin mor.

Kan godt sætte mig ind i det, min mor var sammen med en alkoholiker og narkoman på et tidspunkt, og jeg ville ikke være i stue med ham.

Nu er hun så sammen med endnu en alkoholiker og frygter for han får hende til at drikke igen selv om hun ikke ønsker det, men jeg kan ikke styre hendes liv, og vil heller ikke prøve.

Der er intet galt i at være bekymret for sine forældre, eller at prøve at snakke med dem om sine bekymringer.

• #8   5. mar 2008 Nu skal det så lige nævnes at manden ikke har været speciel rar overfor mig heller, og min mor har fortalt nogle ting han har sagt om mig: Det er også en af grundene til jeg ikke vil se på ham...

Hanben: Ja, hun har da bestemt ret til et liv, det var ikke det jeg spurgte om..

Min mor ved udemærket godt jeg ik kan lide ham og at jeg aldrig har kunnet lide ham.... Hun bilder sig selv ind at alle har tilgivet og er kommet videre fordi hun selv er: der er vi andre bare ikke...

Selv mine brødre som bor hjemme gider ikke være hjemme...

Nej jeg forstår ikke hun vælger, sådan en ustabil ulækker "dranker"-gris som bruger 3 gange så mange penge end han har frem for sine børn....

• #9   5. mar 2008 Hvis det er SÅ slemt at skulle møde ham, kan du og din mor så ikke mødes ude i byen.

Det er stadig din mors valg, uanset om du respekterer det eller ej.

Min søn er heller ikke tilfreds med mit valg, men han bor stadig hjemme og respekterer både min mand og jeg, ellers kunne han jo heller ikke forvente vores respekt.

• #10   5. mar 2008 Haneben: Nej vi kan ikke bare mødes ude denne gang...

• #11   5. mar 2008 Jeg svarer bestemt ikke hårdt - det er ikke min mening i hvert fald...

Men jeg gider da ikke høre på jeg skal blande mig uden om og bare acceptere eftersom det også er mig det er gået ud over....

Hvis nu bare i svarede på det jeg spørger om i stedet for smiley

• #12   5. mar 2008 Louise: Nej det har jeg ikke... For jeg har ikke lyst til at ødelægge weekenden...

Grunden til at jeg skal derned er fordi jeg skal med min lillebror til garderbal (som hans date), og det er KUN for mine brødres skyld jeg kommer derned...

• #13   8. mar 2008 Jeg slap heldigvis for at se på ham for han var ikke hjemme smiley

Vi er blevet inviteret derned i påsken og min sagde med det samme: xxxx er ikke hjemme, for han er på arbejde smiley Så tror godt hun er klar over det...

• #14   8. mar 2008 Det var godt Lena:o) Ku godt forestille mig hvor svært det må være!!

Kommentér på:
Dilemma....

Annonce