{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
871 visninger | Oprettet:

fantastisk oplevelse (: {{forumTopicSubject}}

Ja, som mange af jer ved, har jeg været i praktik hos dyrlægen i denne uge, og har lovet at fortælle hvordan det har gået ..

Jeg skulle møde kl. 9 om mandagen ( den første dag )
Jeg var på min cykel, men var i tvivl om hvor lang tid det ville tage at cykle der ud .. så jeg tog afsted 45 min. før .. var der så efter 15 min .. hmm, hvad så .. skulle jeg gå ind nu, 35 min for tidligt .. eller skulle jeg stå her ude i stormen og vente i 35 min .. ja, det gjorde jeg så .. da jeg endelig kom ind, var der slet ikke noget stress og de ansatte sad og snakkede om vind og vejr .. når, så kunne jeg måske godt have kommet ind lidt før smiley

fra kl. 9 til omkring 12 var der en masse operationer igang .. 2 kaniner skulle kastreres og en golden retriever skulle også ha klippet hans mandlige dele af .. efter det , skete der ikke så meget .. men fra kl. 2 til 5, var der stress på igen .. folk stod ude i receptionen med deres hunde som stod og gøede og uha .. men jeg stod så og snakkede med de forskellige hunde og ejerene ..

der kom et nydeligt par ind med en fantastisk hund .. en Kerry blue terrier , Emil (:
Kvinden sagde, at hun søgte en til at komme og passe hunden en gang imellem .. og det syntes jeg lød meget spændende, så jeg slog da til og spurgte ind til det .. så allerede den første dag fik jeg et job som hundesitter .. ret fedt syntes jeg da selv ..

de næste 3 dage - tirsdag, onsdag og torsdag - skete der egentligt ikke så frygteligt meget .. men en masse kastrationer og sterilistioner ..

fredag - den sidste dag - blev jeg til kl. halv 6, da der var meget at se til .. det var lidt trist at ugen allerede var færdig , så jeg tænkte at jeg ville spørge om de kunne bruge lidt hjælp her efter praktikken .. og de sagde at jeg var mere end velkommen til at komme og hjælpe til, det ville være dejligt (:

så ugen har bare været så fed .. jeg har lært at give indsprøjtninger, lært alt om blod og celler, hvordan man steriliserer og kastrerer .. det har hele været helt vildt ..

jeg er nu 100% sikker på at det er veterinærsygeplejerske jeg skal være .. uden tvivl .. det er bare så spændende, der er aldrig et kedeligt øjeblik ..

ville lige dele min glæde med jer alle (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fantastisk oplevelse (:
  • #1   1. mar 2008 uha jeg vil os så gerne være veterinær sygeplejerske men desværre er det møg svært og komme igang og da jeg ikke kan flytte rungt for min uddannelse kan jeg kun søge i vejle og de tager stort set ikke folk ind som ikke har gået på gymnasiet og det har jeg desværre ikke. :o(

men dejligt med din gode uge,

• #2   1. mar 2008 ja det er rigtig svært .. jeg skal også på gymnasie først, så må jeg bare krydse alt ..

mange tak (:

Kommentér på:
fantastisk oplevelse (:

Annonce